Nieuwe NOMOS: Orion Midnight Blue

http://www.ablogtowatch.com/nomos-orion-midnight-edition-timeless/

:heart_eyes: :heart_eyes: Me want…

2 likes

Mooi spul, maar wel erg lange lugs…

Mwah, plaat is erg mooi maar die lugs…wel een erg groot gat tussen band en kast

Waanzinnig mooie uitvoering, inclusief nieuwe swing systeem, maar de terugvoer-import kosten maakte het horloge erg duur vond ik…

Ehm. Duitsland? :wink:

Prachtig ding trouwens

Dat is wel een knapperd zeg :+1:

Dat wel idd.

Gaaf weer. Die lange lugs zijn prachtig!

:heart_eyes:

Het is dat ik net de originele kleurstelling heb, want man man. Wat mooi :slight_smile:. Heb sowieso een zwak voor blauw

en ik zoek nog iets blauws-)

Die lang ogende lugs was ook mijn bezorgdheid. Maar op de pols vielt het best mee. Stiekum hoopte ik dat ik nomos van mijn lijst kan afstrepen. Zo krijg ik nooit rust. :weary:
Heb tijdje geleden aantal modellen gepast. Hier een paar plaatjes Ik heb 18,5 cm pols.


Dit model is exclusief voor een Amerikaanse juwelier. Je koopt in de VS.

ai, vandaar invoer en taxen!

1 like

Lekker dan…

1 like

Nee, niet lekker, anders had ik hem gekocht,

Zoek al jaren naar de Solar voor naast mijn Polar (beide in een oplage van 100)… tot nu toe nog nooit kunnen vinden, dit was mooi alternatief.

Het heeft wel erg veel weg van de Nomos Zurich Blaugold. Voor mijn gevoel is dat horloge meer in balans door de forsere wijzers en indices.

ja die is inderdaad een stuk mooier nog

Eens, de Zürich Blaugold is nog mooier, maar als ik het me goed herinner ook wel een stuk duurder.

Zurich draagt als een blok beton op de pols vond ik (kleine polsen), daar waar alle andere Nomossen juist zo mooi vallen.