Nieuwe Obris Morgan Port

Vandaag kwam ik het nieuwe model van Obris Morgan tegen genaamd “Port”. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden mooi en ook weer niet…. Wat vinden jullie?

2 likes

Ik dacht even dat het een rare nieuwe certina was…

1 like

Ik weet ‘t niet zo goed.
De dial en hands vind ik er wel lekker clean uit zien, maar het geheel, hmm…

De jaren 90 hebben gebeld. Ze willen hun kastvormen terug.

Maw: Nee dank je. Hij is te rond en te afgeschaald, maar niet op een lekkere manier. Sorry.

EDIT: Dank je, @flowert. Ik had die end-link achtige dingen nog niet gezien waar dat rubber aan moet hangen. Wow.

Zojuist gepromoveerd naar “Aww, hell no” territorium.

3 likes

Als er ook een gewone band tussen die lugs past vind ik 'm best oke. Met deze rare aansluiting vind ik hem beduidend minder.

1 like

Ik vind het helemaal niks, snap niet welke weg Oris probeert te bewandelen hiermee…

Oris? Heeft het niets mee te maken. Is Obris Morgan, een Chinees merk.

3 likes

oh shit helemaal verkeerd gelezen :rofl: :rofl: :rofl: multi-tasking is a bitch

3 likes

Ik snap het ook niet, naam veranderen rare modellen verhuizing van Zwitserland naar Hong Kong. Rare lui.

3 likes

Yeah yeah yeah keep 'm comming hahahaha. Laat mijn comment lekker staan want als het wel Oris was geweest is dit ook mijn mening :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

il sont fous ces suisses!

1 like

Het gaat hard achteruit met OM

Ik vind de bezel en de kroon wel wat hebben, maar daar blijft het dan ook bij.

Ik vind het helemaal nix deze “port”.

Obris maakt leuke horloges. Ik heb de Seastar 60’s gehad en vond deze bijzonder geslaagd. Terwijl ik deze op de foto’s bij uitkomen maar zozo vond, totdat ik hem om mijn pols had. Toen klopte het gewoon.

Bij dit model heb ik zo mijn bedenkingen. Ik zie een aantal leuke dingen maar ook zeker een aantal zaken waar ik nee tegen zeg.

Maar zoals het altijd gaat ben ik benieuwd hoe deze in het “echie” is.

1 like

Niet helemaal m’n ding! :upside_down_face:

De meningen zijn in ieder geval eensgezind :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ooit een OM gehad. Aan de kwaliteit hoef je niet te twijfelen. Netjes en compleet verzorgd horloge. Ik sla hem ook over hoor.

Ik vind hem heel heel gaaf !
Alleen de bracelet is niet zo bijzonder mooi, vind ik.
Ik ben erg benieuwd naar deze !