Nieuwe Obris Morgan

Obris morgan brengt weer een nieuw model uit, specs zien er alvast mooi uit :heart_eyes:
http://www.obrismorgan.com/infinity.asp



12 verschillende mogelijkheden mogelijk van kleur dial- bezel combo

6 likes

Ik vind de bracelet echt verschrikkelijkā€¦ eindelijk eens een keer een nieuwe band tov de vorige modellen, slaan ze de plank volledig mis.

Verder wel een leuke toolwatch. ETA een goede upgrade tov vorige modellen met Miyota. Maar hij wat kleiner gemogen van mij.

Ik pass :wink:

Als ze het horloge met de bracelet hadden geshowd op een bredere pols had het plaatje er heel anders uit gezien denk ik.
Ik vindt het een mooie massieve bracelet die wel past bij het brok staal, maar inderdaad alleen voor de wat grotere pols.

groetjes Lenno

Ik kan zelf niet zo wennen aan de stalen bracelets van de andere OMs, vind deze mooier, zo op eerste gezicht. Maar ik had al kwartet, dus vraag me wel af of ik nu ook weer de wekker ga zetten voor de pre-orderā€¦ :wink:

3 likes

Erg mooi horloge hoor :thumbsup:

Ik vind het helemaal niets. Wat een lelijke kast is dat.

Ik vind hem op zich wel weer eens wat anders. Maar komt hier nog 25% bovenop?(BTW+inklaring). Want dan is het wel weer een stukje duurderā€¦

In alles minder mooi dan de voorgangers. Jammer!

Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen :wink:. Ik vind 'm er op het eerste gezicht erg goed uit zien. Lug-to-lug van 50mm en 43mm kast excl. kroon is ook precies wat mijn voorkeur heeft :sunglasses:

Ik keek ondertussen al serieus naar een Helm Vanuatu, maar nu deze klok er aan komtā€¦

1 like

Bij de Aegis 1 viel 't mee (20 euro, NA 1: Obris Morgan Aegis) en volgens mij zelfde voor de Aegis-II.
Geen garanties natuurlijk.

Hier kan je iemand een open vleeswond mee slaan :laughing:
I pass.

1 like

AngstaanjagendšŸ˜±, of is het omdat IT op tv isā€¦

Toch leuk, 300m rating, Automatic Helium Escape Valve, Triple Seal Screw-in Crown en dan "Warranty does not cover ā€¦ damage resulting from: Subersion (sic) in water :wink:

1 like

Te groot, voor de rest wel fijne klok.

Ik vind 't wel wat, alleen heb ik 0 vertrouwen in (het bestelproces bij) Obris Morgan na het fiasco van de Aegis II.

Ik vind het eigenlijk een erg mooi model. De kastvrom straalt robuustheid uit en is er stoer vormgegeven met die scherpe hoeken. Zie je niet vaak volgens mij. De band past er vervolgens echt heel goed bij. De endlinks zouden iets mooie uitgevoerd mogen worden (zelfde ā€œkleurā€ staal, net nog iets beter aansluitendā€¦

Vandaag zijn de kleuren combinaties op de site gezet, samen met promo - film.

2 likes

En toch maar meteen eentje op maat besteld: Sunburst Grey Dial | B&W Date | Blasted H | Blasted M | Blasted S
Website van Obris Morgan kraakt in zā€™n voegen weer, dus ik gok dat het hard aan het gaan isā€¦

Om (financiele) ruimte te maken, denk ik wel dat mā€™n Explorer-I en Pradata binnenkort in het blauwe deel te vinden zullen zijn. #staytuned :wink:

4 likes

Gefeliciteerd! Hier ook Ć©Ć©n incoming :heart_eyes:

Site kraakt inderdaad in zā€™n voegen. Kreeg ik weet niet hoeveel 503 errors :laughing:

2 likes

En de voorverkoop is inmiddels dicht, zie ik nu. Duurde nog best langā€¦ :wink:

Edit - duurde blijkbaar toch niet lang, lees ik op Facebook: deze oplage van 200 stuks was er in 'n paar minuten doorheen.