Nieuwe ogen

Na een paar jaren zoektocht, een steeds nodiger werktuig vandag gekregen ! :slight_smile:
(Fotos zijn niet van mij, ik heb nog geen ervan of ermee genomen, die zijn van de verkoper)

21 likes

Eehu, veel plezier met je kijkmachine… :ok_hand: :wink:

1 like

Mooie aanwinst Bruno! (Als het zo doorgaat heb ik binnenkort ook zoiets nodig. :smile: )

2 likes

Ik heb een uurwerk ermee bekeken, geen probleem om een stofje of vuil te zien daarmee :wink:
Het zal zeker goed helpen :slight_smile:

3 likes

Daar ga je veel plezier aan beleven! :+1:

2 likes

Wel een probleem om geen stofje of vuil te zien daarmee :grin:

Gefeliciteerd. Mooi apparaat :+1:

2 likes

Je kijkt eerst nog even verder?

1 like

:joy:

Mooie foto Herman! Maak er nog maar een paar voor de website, want ik heb al eerder gezien dat je talent hebt voor fotografie. :ok_hand:

1 like

Ik zit 8 tot 9 uur per dag achter zo’n ding. De day-job zogezegd. En dan vaak nog het horlogewerk er na… …maar da’s gewoon met een klap-loupe op de bril. :slightly_smiling_face:

Mooie aanwinst hoor; heb er vooral de plek niet voor in het atelier. Zou soms wel handig zijn.

1 like

Top aanwinst … Dat werkt erg prettig! ik heb er (aan de foto’s te zien) ook 1 van dezelfde verkoper uit Zaandam gekocht destijds :smiley::+1:

1 like

Leeftijd komt met gebreken, zou m’n moeder zeggen. Ik merk dat ik me niet zo helder meer herinner wat m’n vader zou zeggen, want die is al veel, veel langer dood, nu ik me dat zo bedenk. Misschien was het pa wel. Hmmmmm.

Hoe dan ook: Jammer te horen dat je minder ziet. Ik heb net een Varifocus aangemeten dit jaar, dus ik weet hoe dat voelt.

Daarom: Veel plezier met je nieuwe ogen! Ik lees na aanschaf van de Varifocus drie keer zo veel en zo vlot als voorheen, en zonder hoofdpijn. :slight_smile: Dus hoop ik dat je veel plezier van dat ding gaat hebben, en dat je maar lekker mag knutselen aan die uurwerken!

Hulde.

1 like