nieuwe omega aanwinst

Tijdje naar gezocht, maar gevonden. Omega seamaster met nog de bekende golfjes op de wijzerplaat. Nog effe op een nato want de band is tekort. Zoek dus nog 'n schakel voor 1503/825 bracelet van Omega…

Tedvdm uploaded this image to

Mooi hoor! (tu)

Top watch (uit eigen ervaring) en de bijbehorende Omega band? Noem eens een betere zou ik zeggen, echt geweldig. Veel draagplezier

Groet,

Bojo

Super, geniet ervan, Ted (tu)
De blauwe Tudor heeft het dus verloren (of is het een kwestie van tijd?) :z

Harpoen Schreef:

Super, geniet ervan, Ted (tu)
De blauwe Tudor heeft het dus verloren (of is het
een kwestie van tijd?) :z

Alles is een kwestie van tijd. Laten we het er op houden dat ie wat plaatsen gezakt is :wink:

Proficiat! Mooi heh, die opgelegde indexen en logo?

Bojo Schreef:

Top watch (uit eigen ervaring) en de bijbehorende
Omega band? Noem eens een betere zou ik zeggen,

Met alle respect voor je mening EN de klok (SMP is mijn favoriet), maar ik vind het jammer dat er niet een nauwkeurige fijnafstelling op zit. Halve schakels zijn het soms toch net niet helemaal.

Die Nato staat 'm goed hoor!

marnix.moed Schreef:

Proficiat! Mooi heh, die opgelegde indexen en
logo?

Zeker mooi, zeker met de gegolfde wijzerplaat!

Erik de Gast Schreef:

Die Nato staat 'm goed hoor!

Goed te doen op nato, maar zou toch graag de band ook kunnen gebruiken. Waren helaas geen reserveschakels bij. Ik kom er maar 1 tekort… Iemand ?

Ben al jaren zeer content met de zwarte uitvoering en de stalen band. De NATO misstaat echter totaal niet.

Ook nog altijd mijn favo horloge!

Mooi dat je de latere versie met opgelegd logo in indices hebt, die mis ik helaas.

Mooie versie, deze! Nato kan zeker, maar begrijp dat je die ene schakel ook nog wilt. Gefeliciteerd!