Nieuwe Omega aanwinst

Helemaal eens maar… verkopen kan niet en in de lade laten liggen is zonde, dan maar liever bij tijd en wijle dragen toch?
Word je als bijkomend voordeel ook regelmatig herinnerd dat je het de volgende keer anders gaat aanpakken. :cold_sweat:

Hmmm daar zit wel wat in wat je daar aandraagt , ze hadden dit wel moeten melden inderdaad…
Misschien is het raadzaam om contact op te nemen met de verkoper hierover ,althans ik zou dat doen als ik me bekocht voelde.
Ja vintage1982,je hebt gelijk hierin!

@watchagain Je kan hem wel verkopen. Als je eerlijk vertelt wat je verkoopt, is er niets aan de hand toch? Zoals al gezegd is, is het best een mooi fris horloge. Er zullen er vast wel zijn die hem voor de looks willen kopen. Misschien lever je er wat op in, maar ja.

@Leetje Dat lijkt me een beter idee :wink: Zoals Jeedewee zijn topic begint, verwachtte hij een mooie originele Omega te hebben gekocht.

Dat klopt helemaal, maar misschien accepteert JeedeWee het ook wel voor de looks alleen.
Ligt idd helemaal aan de insteek waarmee hij de klok heeft gekocht en voor welke prijs.
Als hij daarvoor een volledig originele had mogen verwachten is het inderdaad zaak om hierop terug te komen bij de verkoper.
Volgens mij zijn we het gewoon eens hoor! :smile:

1 like

Niet om de pret te bederven maar dit is inderdaad een rommltje. Mijn eerste reactie zou zijn terug naar de verkoper emee en geld terug. Slecht opgemaakte wijzerplaat en niet passende wijzers. Geen idee wat het horloge kostte maar dit zou in mijn ogen een miskoop zijn en zou me zwaar belazrd voelen.

Mijn beste,

Ik sluit mij hier volmondig bij aan!!
Wat een fantastisch en vooral ook onderhoudend forum is dit toch.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Beste forumleden,
Dank voor jullie reakties, welke ik zeer op prijs stel, ik weet even niet wat er gaat gebeuren met de Omega, ik hou niet van gerommel met uurwerken, zal nog een nachtje slapen worden en dan ?

Gr, jeedewee