Nieuwe Omega Aqua Terra

Hebben jullie de nieuwe Omega Aqua Terra - small seconds al gezien.

Ik vind het wel wat hebben… RRP €6.300

Zo blijf ik ook nog steeds benieuwd naar die Omega Aqua Terra Worldtimer

28 likes

4 likes

Nog niet gezien, nu wel :joy: Hmmm ik twijfel een beetje. Het mooie aan een Aqua Terra vind ik dat hij met heel veel gelegenheden gedragen zou kunnen worden. Zo is hij met stalen of rubberen band sportiever en met bijvoorbeeld leer wat dressier. Staal kan natuurlijk ook prima met een pak. Voor mij gevoel neigt een small seconds iets meer naar de dressier kant. Dus mijn mening:

1. Draag je meer onder nette kleding dan deze small seconds.
  2. Draag je meer sportief of casual dan de “standaard”

Vind de indices overigens ook wel wat hebben, straalt net iets meer rust uit.

Deze zijn ook wel mooi!

4 likes

1 like

Mooi hoor!

Ziet er goed uit. De groene doet me aan de dial van de Rolex OP 34mm denken. En als het deze tint is, dan is dat erg fraai.
Wel wat meer dressy inderdaad, en de 38mm modellen lijken in elk geval te worden gemarket voor vrouwen, zo te zien aan de line up.

Ja, die vond ik ook bijzonder… Horloges worden kleiner en kleiner en dan ga je als bedrijf 38mm bij de dames promoten? Bijzonder.

Wat een mooie klok zeg!

Wat gek, ik heb juist het idee dat ze steeds groter worden? :thinking:

2 likes

Hoeveel mannen lopen er niet met 36mm DJ’s?

En begonnen we niet allemaal met hele grote imposante TAG Heuer’s?

Mijn sweetspot (en dat is natuurlijk voor iedereen anders) ligt om en nabij de 39mm

2 likes

Ik vind hem tegenvallen.

Veel, maar ik zie verschillende horloges alleen maar groter zijn geworden en daar had je het toch over?
En vroeger was de max van een DJ 36mm dus wat dat betreft is het er ook niet kleiner op geworden.

1 like

Ik vind die met groene wijzerplaat wel erg fraai.

Doet me denken aan de TAG Heuer Link Tiger Woods die 18 jaar geleden al uitkwam:

1 like

Nee toch? De Omega vind ik een stuk stijlvoller en sowieso meer kwaliteit uitstralen

1 like

Ik vind die small seconds op de AT helemaal niks (even afgaande op de foto’s).

De wijzerplaat :joy:

Ik ben toch wel benieuwd. Sowieso voorstander van de groene wijzerplaat :wink: en verder moet ik maar eens gaan passen.

De Worldtimer blijft daarentegen ook op mijn paslijst staan…

1 like

Dan toch liever deze

Small second op een sportswatch?
Meer voor een netter horloge
AT op leer kan maar niet de mooiste combinatie

11 likes