Hoeveel mannen lopen er niet met 36mm DJ’s?
En begonnen we niet allemaal met hele grote imposante TAG Heuer’s?
Mijn sweetspot (en dat is natuurlijk voor iedereen anders) ligt om en nabij de 39mm
Hoeveel mannen lopen er niet met 36mm DJ’s?
En begonnen we niet allemaal met hele grote imposante TAG Heuer’s?
Mijn sweetspot (en dat is natuurlijk voor iedereen anders) ligt om en nabij de 39mm
Ik vind hem tegenvallen.
Veel, maar ik zie verschillende horloges alleen maar groter zijn geworden en daar had je het toch over?
En vroeger was de max van een DJ 36mm dus wat dat betreft is het er ook niet kleiner op geworden.
Ik vind die met groene wijzerplaat wel erg fraai.
Nee toch? De Omega vind ik een stuk stijlvoller en sowieso meer kwaliteit uitstralen
Ik vind die small seconds op de AT helemaal niks (even afgaande op de foto’s).
De wijzerplaat
Ik ben toch wel benieuwd. Sowieso voorstander van de groene wijzerplaat en verder moet ik maar eens gaan passen.
De Worldtimer blijft daarentegen ook op mijn paslijst staan…
Dan toch liever deze
Small second op een sportswatch?
Meer voor een netter horloge
AT op leer kan maar niet de mooiste combinatie
Ik vind de Aqua Terra sowieso een mooi horloge. Deze kleine seconde kan mij ook wel bekoren. Thumbs up dus.
En nog steeds géén fijnafstelling op de gesp
On ge lo fe lijk …
Inderdaad! Het zijn naar mijn mening mooie horloges, maar met mijn polsjes is 38mm wel de boven grens. Beetje teleurgesteld dat Omega nog niet mee gaat in de terugkeer naar kleinere maten.
Ja!
Neh.
Ik zou geneigd zijn er eentje te willen kopen.
Die groene, welteverstaan. Maar vind ik hem 6300 mooi? Nee. Dat dan weer niet. Aan de andere kant, in tegenstelling tot andere vendoren die horloges van die prijsklasse aanbieden, het Co axiale uurwerk is wel tof.
Ik zou hem ook zonder bracelet willen hebben, want ik vind PCL kut. Of ik zou de bracelet geheel laten satineren/brushen.
Dat lijkt me een mooie mod.
Ik vind deze sub seconds AT modellen echt heel lelijk om 1 of andere reden.
Niet erg geslaagd wat mij betreft. Alle details op de wijzerplaat zijn een beetje vormeloze klompjes, vooral de indexen. De vorm van die secondewijzer ook, brrr.
Omega heeft over het algemeen juist mooie strakke vormen.
Deze mag terug naar de tekentafel
Edit: ik bedoel de groene uit de openingspost, de andere zijn in elk geval strakker vormgegeven.
Ik vind deze modellen echt niks.
Breitling heeft dit ook gedaan op de SOH. Prachtig horloge, maar niet met small seconds. Straks komt Rolex met small seconds op een OP, Explorer of Sub
Nee dit is een achteruitgang.
Aan de uur markeringen op die 38mm groene variant, zie je duidelijk dat het als een vrouwen horloge bedoeld is.
Zonde! Ik vind de kleur én de maat wel een goede combi!