1591/831 ben al aan het zoeken en horlogerie alex een mailtje gestuurd. Degene die helpen/meekijken, thnx!
Spoon ook bedankt voor het typenummer. Helpt ontzettend en wordt gewaardeerd!
1591/831 ben al aan het zoeken en horlogerie alex een mailtje gestuurd. Degene die helpen/meekijken, thnx!
Spoon ook bedankt voor het typenummer. Helpt ontzettend en wordt gewaardeerd!
Op internet dankzij een tip van een forumlid op Eem stalen omega band gekomen.
Nu is het volgende “probleem”. De verkopen biedt een 1590/867 aan en zegt dat deze op mijn horloge past.
Ik was in de veronderstelling dat er alleen 1591/831 past?
Wie heeft er meer verstand van dan ik.
Hoi Marvin,
Ik heb er verder geen verstand van, maar op mijn PO 8500 45,5 mm uit mei 2015 zit een 1590/867
Dank, heb jij net als ik de chrono want gok dat daar wel eens het verschil in kan zitten.
Ik heb niet de Chrono dat zou idd het verschil kunnen zijn.
Maar dan zou de kast dus anders moeten zijn.?
Wat gebeurt er als je die 2 nummers intikt op Google ?
Google geeft toch aan dat de 1591/831 voor de Chrono is.
Ben bang dat er toch verschil in zit, dus voorzichtig.
Waar zijn de echte kenners.
@Spoon1 heeft het dus bij het rechte eind natuurlijk moet dus nog even verder zoeken naar een 1591/831. Mocht iemand er 1 weten!
Op ebay staat er nu een voor 500 pond als vraagprijs en de mogelijkheid een bod te doen. In de titel van de aanbieding heeft de verkoper een fout gemaakt want daar staat 832. Als je naar de foto’s kijkt zie je in een close up van de sluiting echter 831 staan.
http://www.ebay.nl/itm/182301170270?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Deze dus
Heb inmiddels een band binnen. Moet ik hier nog iets bijbestellen zoals pushpin etc, of kan ik bij de horlogemaker mijn “rubberen band” eraf laten halen en deze er meteen op? Ik lees wel eens over endlinks enz maar ben nog niet helemaal thuis in deze materie.
Zoals ik kan zien, zitten de endlinks er aan en zou de band dus zo verwisseld moeten kunnen worden.
Vandaag even met mijn stalen band en de PO chrono maar de “horlogemaker” geweest. Hij vertelde me dat in de stalen band er andere pushpins moeten dan dat er in mijn rubberband zitten. Weet iemand of dit zo is en zo ja, waar zou ik deze kunnen bestellen of heeft een juwelier deze op voorraad?
Hoor het graag want ben erg benieuwd naar de stalen band.