Nieuwe Omega band, maar pushpins zijn verkeerd?

Omdat ik stiekem aan het kijken ben naar een Omega Planet Ocean Chrono (nieuwe model) ben ik benieuwd waar ik het beste een stalen band zou kunnen kopen en wat de prijs ongeveer zal zijn. Heb er namelijk één op het oog met rubberen band.

Ik neem aan dat er betere adressen zijn dan bijvoorbeeld de S&C.

http://www.ofrei.com/page1280.html#5418

Reken zeker op 400 a 500 euro. Ebay met verkoper binnen EU is je beste kans. Bij een AD ben je al snel 700 kwijt.

http://www.ebay.nl/itm/OMEGA-2000s-FULL-SIZE-Planet-Ocean-CHRONO-Steel-Watch-Bracelet-Ref-1581-953-NEW-/351716886416?hash=item51e3f5c790:g:MZwAAOSwMmBVvuLZ

Dik 600 met verzendkosten en daarna komen de invoerkosten er ook nog bij als je pech hebt. Maar wel nieuw en de prijs is niet vast.

Een paar endlinks voor USD 82…die zijn van maangoud zeker?

Het is goedkoper om er eentje te zoeken op staal en er dan een rubberen band bij te kopen. Er staan meer dan genoeg PO’s op staal te koop in de EU.

1 like

Welkom in de wondere wereld van Swiss Made

Ik heb net 5 setjes end links binnen van omega , gemiddeld 80 euro per setje

Als iemand er één te koop weet hoor ik het graag. Klopt het dat het de referentie 1581/953 moet hebben?

Is oud model.

Zat ook al te kijken en te twijfelen, dank voor het meedenken! Weet je/u toevallig ook het nummer dat ik nu moet hebben?

1591/831

Ok, dank u.

Dan kan de zoektocht naar een mooie tweedehands. beginnen…

Zoals eerder gemeld…PO op staal plus losse rubbere band is goedkoper en mss belangrijker nog, eenvoudiger verkrijgbaar.
Losse stalen band vinden is een uitdaging.

Maar zeker niet onmogelijk, the bay goed in de gaten houden, dan moet het binnen een paar week wel lukken! Succes!

Had de Omega op rubber gekocht voor een redelijke prijs, dus even zoeken naar een stalen band is wel de moeite. Moet er alleen even goed voor zoeken. Mochten jullie er één werten…

Bel Mark Martens.
Die kan er wel aan helpen.
Maar vergeet niet ze zijn aan de prijs.:slight_smile:

Neem aan dat TS gewoon de originele bijbehorende bracelet zoekt…niet eentje die toevallig past.

Ja oke, geef dan de goede band nr en zoek mee he

Scroll even lekker omhoog…ben de enige die het juiste bracelet type doorgeeft.

1 like