Nieuwe Omega Bond/Spectre

4 likes

Je kan er moeilijk omheen. Ik kom ze overal tegen in de nieuwsberichten rondom horloges.
Doe mij de donkere versie maar, maar dan liefst niet op die maliënkolder-band.

Weer mesh!? Ik heb er al 2 op mesh. De NTTD en de 60th.
Ik vind de blauwe minder mooi dan de 60th.

De Spectre op rubber vind ik wel cool!

Maar zoiets is er al…

Als je naar de listprijs kijkt is de Spectre op rubber 2300 euro duurder dan de gewone zwarte op rubber.
Is het dat waard? Tja, Spectre is toch wel cool!

1 like

Ik kan me niet voorstellen dat je als volwassene met een horloge gaat lopen met op de caseback een logo en de naam van een fictief misdaadsyndicaat uit een film…

Had Omega dit niet al een keer uitgebracht?

:joy: Ja ik wel!
Maar ik ben wel een fan!
En daarbij het is de achterkant niemand ziet het. Spectre is tenslotte een geheim genootschap! :wink:

7 likes

Ah, zo zie je. Elk potje…

Ik zie me dan voor me dat ik dat moet uitleggen aan iemand die vraagt wat ik om heb.

“Nou, dat is dus het Spectre logo”

“euh wat?”

“Het Spectre logo, van James Bond, weet je wel?”

“Nee?”

“Dat geheime genootschap van slechterikken, uit de Bond films!”

“Ow. Dat. Ok…En dat heb je op je horloge staan?”

“Ja, want…” En daar loop ik dan zeg maar helemaal vast!

Anyways, ik heb zo’n quartz Seamaster gehad uit 1996. Vond dat ding echt de bom, mede door de connectie met film en het grijsgespeelde N64 spel dus helemaal vreemd is het me niet. Maar ik vind dit toch wel wat vergezocht.

Leuk bedacht maar niet voor mij: de seamaster NTTD blijft voor mij in elk geval de mooiste seamaster

Spectre logo? omgekeerde menorah? Het zal me wel, ik vind 'm niet zo spannend.

Leg dat maar eens uit aan iemand.
Dat is het horloge dat James Bond draagt in de laatste film No time to die. :sweat_smile:

Oh wow!!! Ga ze gelijk halen! :star_struck: :heart_eyes:

Nee grapje, bepaald niet. :expressionless:Prima kleurtjes toevoeging, jammer als de prijs flinke bond tax heeft (deze gaan echt de winkels niet uitvliegen, de nttd en bond 60 doen dat evenmin).

Omega had deze beter wat stiller kunnen releasen dan weer zoveel bombarie maken van een kleurtje.

1 like

Snappen ze heus wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Helemaal eens - 60th is veel mooier dan de bond-versie. Spectre op rubber vind ik echt heel vet !

Zwarte regulier verkopen. Perfecte set; 60th, NTTD en Spectre. Hoef je alleen aan jezelf uit te leggen :smiley:

Oh, ik dacht dat het een haarkam was…

1 like

Pas maar op met wat je zegt Spectre leest mee! :joy:

1 like

Ik denk ook niet dat james bond met te koop loopt met zijn 007 status :grimacing:

1 like

image
Deze even uitprinten op doorzichtig stickervel. Toch een stickertje van 2300 euro. Ik lever ze straks voor de helft. :wink:

3 likes

Ik vind de Spectre wel geslaagd, enkel idd wat spare parts van de vorige exemplaren bijeen gelijmd… jammer dat Omega nu de bond franchise probeert uit te melken. Zo gaat de concurrentie tussen 300M & de Submariner ten onder, want de Rolex blijft nog wel gelimiteerd in hun edities + nieuwe exemplaren. Hoeveel Seamasters 300m telt men intussen wel niet bij de Omega?
Anyway, wie gaat de Spectre halen van hier? :smiley:

Als deze doorzichtig was zodat het uurwerk mooi te zien werd, dan denk ik dat deze echt vet ging zijn, maar waarschijnlijk was de leidinggevende van de omega designer afdeling lang met verlof