Nieuwe omega bond watch (AI)

Ben je nou ook al Omega expert?

Dat lees je toch?

Zo, ben jij de broer van @Bosman95 ofzo? Wat een stelletje azijnpissers zijn jullie.

2 likes

Gedraag je eens een beetje zeg. Ik had je nog wel uitgenodigd voor een bakje koffie.

Tjah, een kutdag hebben we allemaal wel eens. Zo’n dag zal @RonnieB ongetwijfeld hebben.

1 like

Dat valt ongelofelijk mee. Ik geniet van mijn reguliere vrije dag en zoals altijd geniet ik zometeen van verse broodjes bij de bakker vandaan. Lekker in het zonnetje zitten. Dat jij je frustratie moet botvieren op een andersmans horloge en ik je daarop aanspreek, maakt nog niet dat ik een kutdag hebt.

Ik ben erg benieuwd - of mag je dat niet posten met vermelding van AI als dat het is?

Nee in verband met embargo

Als dit hem is vind ik het niet heel spectre-culair.

3 likes

van de reddit geplukt

Je vindt er geen (thunder)ball aan? :joy:

2 likes

co-anial ghuhuhu…

1 like

Ik Stavro-raan als ze een nieuwe Seamaster uitbrengen, maar niet met wat ze nu Blofeld hebben. Of misschien hooguit als ik deze van Daniel kreeg.

Nu hou ik op. :joy:

1 like

Gaan ze weer, nog meer James bond uitmelken met limited modellen.

2 likes

:joy: :joy: :joy:

Dat gaat 'M dus niet worden.

1 like

Ten eerste zou het je sieren wanneer je aangaf dat wat je post AI-onzin is, zodat men het kan negeren. Nog beter zou zijn als je het gewoon naliet.

Tja. Als een SMP 300. Ik vind de 42mm jammer, ik heb meningen bij de hoeveelheid Bond limiteds die ze er uit persen zeker nu Bond ter ziele lijkt te zijn, en ik ben dus ook minder benieuwd dan gemiddeld. Ik houd absoluut niet van AI onzin of slechte renders, maar @Tudor95 heeft wel een punt dat er weinig verrassends uit gaat komen.

Inderdaad. The Dead Internet Theory wordt nog eens bewaarheid, en ik kom hier om met mensen over horloges te ouwenelen, niet voor AI slop.

Dat zou wat zijn voor een Speedy Mission 2 UrAnus editie. :slight_smile: Kinderachtg, maar ik dacht exact hetzelfde. :slight_smile:

3 likes

:carpentry_saw:

Touch some grass buddy

Een limited met B&B in de subdails, gevoel van klassieker bekruipt me nu al​:grin::grin:

Ben benieuwd