Nieuwe Omega gekocht: wat ben ik weer een blij kindje!

Omegamania in alle geuren en kleuren…

Sinds ik de Omega speedmaster heb, zat ik al de hele tijd te kijken naar een seamaster chronometer. Weken zitten te kijken op internet en vandaag de knoop door gehakt.

Naast de kleine seamaster nu ook een grote broer :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley:

wat ben ik weer een blij kindje :#

Dat kan ik me goed voorstellen. Veel plezier ermee.

Ken het gevoel ! :smiley:
Mooie band hé, die Omega ! (tu)

Prachtige horloges, deze seamasters.

Geniet ervan!

helemaal top, mooi stel bijmekaar(tu) veel plezier ermee.

Bijzonder fraai stel.:)-D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ze blijven mooi he die Seamasters. Zo blij als jij bent, ben ik ook nog steeds met mijn nieuwe Seamaster.

Veel draag- en koesterplezier!

Gefeliciteerd … ennuh, bedoel je niet chronoGRAAF?

Lekkere beuker!!!

Ook echt een liefhebbers duo; de chrono bijvoorbeeld voor overdag en de Seamaster 's avonds.

Welke horloge krijgt momenteel het meeste tijd?

gr. Roel

Prachtige ‘set’, van harte!

Krabong Schreef:

Lekkere beuker!!!

Ook echt een liefhebbers duo; de chrono
bijvoorbeeld voor overdag en de Seamaster 's
avonds.

Welke horloge krijgt momenteel het meeste tijd?

gr. Roel

Yesss, ik ben er ook blij mee! Ik wou graag de blauwe wijzerplaatversie met een staalglimmende bezel en niet die met dat blauwe. (zoals de kleine seamaster) Deze is dus precies die wat ik wenste.

In het weekend zal ik deze waarschijnlijk veel dragen. Door de week de speedmaster moon omdat dat horloge veel beter gaat bij mijn werkkleding.

:slight_smile:

(tu) Sjoen & Sjiek!

hans

Thanks; jij bent ook van (zuid)-limburg denk ik he? :smiley:

Ik vind het één van de mooiste Omega’s ooit gemaakt. Prachtig (tu)

Hoi,

Tijdloze klassieker hoor. Ik kan me levendig voorstellen dat je hier voor bent gegaan. Zeker leuk omdat je het “kleintje” ook al in de collectie hebt, dus dat betekend een mooie aanvulling.

Heel veel draagplezier,

Groet,

Nico.

Schitterend horloge!! :~ Maar ik zeg er meteen bij dat ik 'm toch wel erg fors aan je pols vind.

Paul G. Schreef:

Schitterend horloge!! :~ Maar ik zeg er meteen bij
dat ik 'm toch wel erg fors aan je pols vind.

bedankt :smiley:

Ben ik met je eens, hij had net ‘iets’ kleiner voor mijn pols mogen zijn. Echter ben ik daar een beetje doorheen wezen kijken doordat bijna alle horloges die ik erg mooi vind zo groot zijn. (42mm)

Kortom uiterlijk wint van ‘goed passen’. :?

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Je hebt met de juiste inzet goed gewikt en gewogen.
Een horloge van grote klasse!! Prachtig design welke zich onderscheid door kracht, zuiverheid, schoonheid, passie en de nodige diepzinnigheid!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit eigenzinnige horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

om het topic aan te vullen: vandaag in met de post het Omegamania 2007 geneve boek in onberispelijke staat! 606 pagina’s omega!!! :smiley: :smiley: :smiley:

ff snel door gebladerd: eerste algehele indruk; er zijn TEVEEL mooie omega’s :smiley:

Proficiat! Die chrono uitvoering vind ik een hele andere uitstraling hebben dan de standaard uitvoering. Beide stoere klokken!