Nieuwe Omega Modellen (veel foto's)

Afgelopen wekend was ik bij mijn huisjuwelier en hij gaf me de nieuwste Omega catalogus mee. Het betreft een extra uitgave van Omega om de vele allernieuwste modellen te tonen ie nog niet in de hoofdcatalogus konden staan. Sommige van onderstaande modellen zijn onlangs geintroduceerd, de rest volgt per oktober 2005.

Duidelijk is dat Omega het volledig op de Co-Axiale uurwerken inzet. Er zitten enkele beauties bij… Geniet van het vele moois dat de komende maanden in de etalages zal komen te staan.

Allereerst de Constellation Double Eagle Co-Axial Chronograph. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk de oude Connies mooier vind dan de Double Eagle modellen.

De Planet Ocean is al eventjes op de markt. Omdat ie zo mooi is toch maar even een foto.

Michael Schumacher mag dan wel op zijn retour zijn, Omega gooit er toch nog even twee nieuwe modellen in “The Legend” serie ertegen aan.

Ook bij de Broad Arrow reeks is er een nieuwe telg. Met 44,5 mm is het ook meteen de grootste van de familie. De Speedmaster Broad Arrow XL Co-Axial Chronograph GMT.

De de Ville familie krijgt ook flinke uitbreiding. De X2 is een geheel nieuw concept. Hij komt met Big Date (zie foto) of met Small Seconds. Ik weet nog niet wat ik hiervan moet vinden…

Misschien wel de allermooiste Omega sinds de Bond Seamaster uit 1993 is deze nieuwe de Ville Co-Axial Chronograph Rattrapante. Ik kan niet wachten tot ik dit horloge in het eggie kan zien.

Nog zo’n mooie De Ville is deze De Ville Prestige Co-Axial Small Seconds. Heel klassiek…, en heel betaalbaar…

En natuurlijk vergeten we onze geliefdes niet…Alhoewel ik mijn geliefde echt niet dit horloge cadeau zal doen. Omega noemt dit model de “Omegamania”

Omega, je maakt er de keuzes niet gemakkelijker om…

gr,
Hans Mennink

Doe mij dan toch maar die Planet Ocean met oranje bezel…of die De Ville Prestige. Ik moet zeggen dat Omega toch steeds voor hun doen ‘gewaagde’ modellen gaat maken. Misschien dat de eeuwig nummer 1, de Speedmaster, een concurrent uit eigen stal gaat krijgen.

Idd, er zitten wel een paar hele mooie Omega’s tussen. Bedankt voor het voorproefje.

Gerwin

PS Mooie kwaliteit scan trouwens, heel duidelijk, bedankt voor de moeite.

Hans dank voor de scans.

Naar de advies prijzen ben ik niet zo nieuwsgierig :frowning:

De Ville Prestige Co-Axial Small Seconds, wat noem jij betaalbaar? En wat zijn de afmetingen van dit horloge?

Die de Ville Co-Axial Chronograph Rattrapante in het wit… pffff… doemijdiemaar.

Wij hebben dezelfde smaak, Henrik. :wink:

Bedankt voor de foto’s Hans, ik zal maar beginnen te sparen.

mvg,
Freddy

Wat betekend Rattrapante eigenlijk?

Ik ga waarschijnlijk volgend jaar een planet ocean halen met de oranje bezel en de leren band… Wat een schoonheid, zeg.

mooi spul dat omega klokkies