Gisteren in de omega shop een nieuwe Nato gekocht.
Deze werd na afrekenen van 200 euro in een stoffen neutraal zakje gedaan.
Word een Omega Nato zo afgeleverd? Hoort er een verpakking bij te zitten?
Op internet zie ik van die mooie originele Omega verpakkingen met een ritssluiting?
Horen er springbars bij?
Wat is jullie ervaring?
Dat is het verschil tussen in de winkel kopen en online, bij de laatste krijg je een completer pakket.
Waar kan ik online kopen dan. Als ik op de site van Omega een band selecteer krijg ik de melding neem contact op met boutique.
Dat zeker ![]()
In NL niet, in andere landen is de webshop van Omega wel beschikbaar.
Hoe werkt dat dan? Moet ik de Nato dan in het buitenland gaan bestellen? Bv Duitsland?
Geen idee, dat is wel de reden dat je op foto’s tegenkomt dat het completer is dan in de winkel.
FYI springbars zijn voor nato anders (langer) dan voor de stalen band.
ik snap je avatar ![]()
Op de website Duitsland kun je hem idd bestellen maar alleen naar een adres in Duitsland. Mijn schoonvader woont in Duitsland.
En er staat bij:
“OMEGA Federsteg-Werkzeug nicht enthalten.
Federstege enthalten.”
Ik heb “Geschenkverpackung” geselecteerd.
Ik ben benieuwd.
Zodra ik heb geleverd krijg zal ik me hier melden met een beschrijving/ fotos van de levering.
De Nato die ik gisteren heb gekocht gaat vandaag zonder dat hij uit het stoffen zakje is gehaald weer terug.
Dat horen ze in de Omega boutique toch te weten!?
Ging me er meer om dat als jij met de reeds geleverde Nato aan de slag ging er de juiste springbars gebruikt worden.
Dank je wel. Want dat van die springbars wist ik niet.
Hier de fotos van de online levering van de Nato.
Dit is een feestje met uitpakken!
Een zeer luxe verpakking die begint als je de bruine karton open klapt en een mooie witte binnenkant ziet met het rode Omega logo.
Een mooi mapje waar het bandje inzit met 2 maten “Federstege”
Top!
Toen ik de dag na mijn aankoop naar de Omega shop ging om het daar aangekochte bandje terug te brengen moet ik zeggen dat ze het wel heel sportief opnamen.
Ze vertelden dat dit al langer een discussie is tussen de shops en Omega omdat ze zelf natuurlijk ook deze luxe verpakking graag aan de klanten willen meegeven. Maar dat Omega deze niet wil leveren aan de shops.
Raar toch!?
Wel kreeg ik 2 leuke presentjes mee van de shop!
En aan service ontbreekt het uiteraard niet want als ik er binnen ga word ik altijd vriendelijk ontvangen en mag ik passen wat ik wil.
Met de vraag of ze mij in de toekomst weer mogen verwelkomen in de Omega shop Maastricht.
Chapeau!