Nieuwe Omega Planet Ocean Chronograaf

Iemand idee wat deze gaat kosten? (zie site horlogeinfo voor foto)
en automaat of quarts?

http://www.horloge.info/nieuws/Omega-Planet-Ocean-Chronograaf-met-nieuw-Co-Axiaal-kaliber-9300-9301/831

is de link…

Ik snap het effe niet er staat toch met nieuw Co-Axiaal kaliber 9300/9301, dus dat is een automaat, prijs geen idee denk wel +2000 euro zoizo.

De gewone stalen PO (deze: http://www.omegawatches.com/gents/seamaster/planet-ocean/22015000?type=501) kostte tot februari dit jaar €2920,-. Dat heb ik er nog voor betaald. Maar er schijnt iets met de euro of de zwitserse franc aan de hand te zijn, waardoor deze uitvoering nu €3290,- kost. Voor 'n chronograaf mag je daar nog een aardig bedrag bijtellen…

De verkoopprijs is € 5.870,-.

Ik vind het horloge niet zo, maar het kaliber is IMO een echte aanwinst. een 3-9 is altijd goed, en de twee wijzers in één is wel een hele leuke variatie (tu)

Groeten,

Martin

Geniaal, wat een vette klok! Alles wat ik wil, 2/3k was prima geweest maar tegen de 6k wordt me even te gortig.

Henrik Schreef:

De verkoopprijs is € 5.870,-.

Zo das flink aangepakt, is ie stiekum van wit goud ofzo?

Als je dan toch in die prijsklasse shopt zijn er wel mooiere stukken te koop, dan deze omega!

Erg mooi horloge enkel die achterlijke maat… 45,5. Schiet niet echt op!

Jammer en helaas.

Bidle Schreef:

Erg mooi horloge enkel die achterlijke maat…
45,5. Schiet niet echt op!

Jammer en helaas.

Mee eens, heb die ‘‘wandkloktrend’’ dan ook nooit echt begrepen.
40mm is een mooie maat IMHO, niet te groot en zeker niet te klein.

Rolex gaat ook al grotere klokken maken, ik vind het helemaal niets.

slik …had er wel 2000 voor over maar meer dan 5…dan maar een rolex deepsee

Die oversized trend is nog steeds niet overgewaaid, helaas. Maar aan de andere kant is dat gunstig voor mijn portemonnee want meer dan de helft van alle nieuwe horloges vallen hierdoor sowieso af…:sunglasses:

Wel grappig om te lezen dat steeds meer mensen toch wel ‘‘klaar’’ zijn met die grote klokken.

Ik snap niet wat mensen tegen de wat grotere klokken hebben. Het moet natuurlijk wel bij het horloge staan dus een dresswatch van 50 mm is geen gezicht maar 42-44 mm is toch een mooi mannelijk formaat?

Ik heb nog steeds mijn zinnen gezet op een Omega Seamaster Planet Ocean. De nieuwe versie vind ik zeer mooi door de chronograaf, ik ben nogal van de drukke wijzerplaten en dan is die chronograag wel mooi. Ook de zichtbodem die er op de nieuwe modellen zit spreekt me aan aangezien ik dat altijd wel mooi vind. Maar voor bijna zesduizend euro gaat het toch geen nieuwe Omega worden. Dan liever de oude versie welke je voor een derde al aan kan schaffen…

Overigens vind ik de 45,5mm wel oké, maar ik heb dan ook een wat grotere/dikkere pols dan gemiddeld. Maar goed, de oudere Seamaster Planet Oceans moeten ook wel gaan met 43,5mm breedte.

G.J:-) Schreef:

Wel grappig om te lezen dat steeds meer mensen
toch wel ‘‘klaar’’ zijn met die grote klokken.

Vind 40-42mm perfect, maar van mij mogen sommige klokken ook best 44mm zijn. Zoals Panerai of een dikke duiker. Echter groter moet het niet worden…

Hmmmmm erg mooi, zeker de oranje versie maar helaas te groot en te duur en bovendien hoort een zichtbodem niet op een duiker thuis.

Die subdial is geweldig! Ik heb helemaal niets met Omega maar deze is best aardig :slight_smile:

Hij is trouwens ook wel echt flink duurder geworden of ligt dat aan mij? Dacht dat de pO chrono eerst iets van 3900 kostte

Je moet er ook rekening mee houden dat hij bijna 2cm dik is.

Voor een standaard mens is dat echt gigantisch.

En 2000 is de oude PO chrono nooit geweest. In het begin 4000+ en nu zijn ze te krijgen voor 3/3,5.

Voor 2 heb je alleen de seamaster bond. Nieuw.