Dit lijkt me ideaal, een limited die niemand wil en dus over 50 jaar enorm zeldzaam zal zijn. Ik bestel er meteen 2.
Misschien dat ze dit in china of zo leuk vinden?
De melkkoe is blijkbaar nog niet opgedroogd.
Maar goed, met een hypothetische marktprijs van 5K. toch weer 35 milj. en nog wat wisselgeld voor een ijsje in de omzet…
Kan bijna niet geloven dat dit de nieuwe Bond watch is, oud model en te weinig aangepast èn te zichtbaar Bond.
En dat terwijl de Spectre editie zo goed was!
Waanzin, echt ongelooflijk dit pffff…
Wie wordt de nieuwe James Bond dan? Klok is leuk maar ik wordt er niet hebberig van, de Spectre editie zorgt daar wel voor!!
Meh. Niet echt mooi inderdaad.
Niet mijn ding, maar ik vind die polar Rolex Explorer ook niet mooi. Wit is bij divers doorgaans niet mijn smaak.
En niet te vergeten: Totaal onbruikbaar bij een pak of smoking uiteraard.
Dus dat ding zuigt als militair horloge, het zuigt als een formeel horloge, maar omdat ze bij Omega het woord Bond roepen rollebolt de halve wereld er kwijlend overheen. Althans, dat hopen ze.
De meest ordinaire marketing voor 12-jarigen die ik me kan voorstellen.
De woorden waarin ik dit horloge en concept zou willen veroordelen en afkeuren schieten me tekort, maar ik heb dan ook geen koffie gehad.
Ik krijg er ongeveer dit gevoel bij:
Slechte variatie op het origineel…
Snap die knakkers bij Omega ook niet helemaal, van een lelijke Limited als deze maken ze er 7007 stuks en van een andere mooie (je weet zelluf welke) maar 2012 stuks.
Wat zegt dat dan over mijn Aqua Terra 15007 stuks?
Ook niet mijn ding. Te druk voor een Omega.
Als ze het rood nu hadden weggelaten(hoort niet op een duiker) dan was het een stuk beter. Want ik zou bv ook een witte Submariner wel mooi kunnen vinden.
De achterkant vind ik persoonlijk wel een plus. Een leuk uurwerk mag best worden gezien.
Wat een lelijk ding.
One image springs to mind
Nu vind ik veel Omega’s in meer of mindere mate wel mooi maar deze doet mij echt niets zeg