Nieuwe omega seamaster 300 commanderswatch

Zoiets mogen ze van mij uitbrengen als 114060 met witte plaat.
:+1:

Hij ziet eruit als een soort ‘replica’ van een niet-bestaand model Seamaster. Nee dank u.

Lelijk ding jammer. Wel gelimiteerd gelukkig, dat scheelt dan weer.

4 likes

Als het maar niet het horloge in Bond 25 wordt. Zie je hem al lopen die Daniel met deze flikflak om zijn pols???

De man moet gewoon wel een beetje herkenbaar blijven natuurlijk

Lelijk horloge trouwens.

Al goed dat er niet teveel van gemaakt worden. Afschuwelijk ding.

Als klap op de vuurpijl een 007 logo op de sluiting van doos.

Ik ben Omega fan , maar dit horloge zou ik nog niet overheen urineren als hij in de fik stond.

4 likes

:joy: :joy:

De adviesprijs van € 4700 is ook stevig te noemen.

Die doos vind ik wel mooi eigenlijk :wink:

De logica van dit bericht ontgaat me

1 like

Stevig? Ik zou het eerder belachelijk willen noemen, meer dan 1K boven de normale uitvoering…

Sorry hoor, maar ik heb het idee dat ze bij Omega ook een beetje de weg aan het kwijtraken zijn.
Een nieuwe Railmaster introduceren terwijl dat eigenlijk een uitgeklede Seamaster is, nu dit weer…

Grt. Marco

2 likes

Zoalang ze het blijven verkopen, zullen ze er echt niet mee ophouden, denk ik zo.

In mijn ogen is Omega compleet de weg kwijt.

Die gaan de komende jaren enorm veel terrein verliezen aan Tudor.

4 likes

Marketing strategie, over 10 jaar wil iedereen er een omdat er niet meer aan te komen is.
Desnoods draaien ze er zelf 5000 doorheen om kunstmatige schaarste te creeren.
Wat schieten ze daarmee op ?
Dat iedereen op scherp staat om bij een volgende uitgave toch maar te kopen.
Denk ik zo maar. :blush::wink:

2 likes

Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet meer. Teveel tierelantijnen, teveel kleuren(combinaties), teveel special editions, teveel geld.

:slight_smile:

Ik denk dat Tudor absoluut terrein gaat winnen maar wellicht haar prijzen ook (fors) gaat verhogen.

1 like

Ik ben het wel eens dat er teveel te drukke kleurencombinaties bijkomen.
Maar het gaat dan vooral om Seamasters.

In totaliteit blijft het een topmerk en laat de (mooie) limited editions maar blijven komen.

Tudur is natuurlijk niet verkeerd maar laat ze eerst eens die dobbelsteen van de wijzers verbannen.

3 likes

Das nou net een uniek kenmerkend design dat nog redelijk uniek is voor een specifiek merk.
Een van de weinige dingen in horlogeland dat niet door 1000 andere merken is overgenomen/gekopieerd.

Love it or hate it vwb design maar een functioneel historisch design zeker niet weg doen als tudor.
bovendien hebben ze zat modellen zoals de chrono’s (min de laatste BB) zonder snowflake.

Met of zonder snowflake zie ik Tudor zijn groei nog flink doorzetten.
Ik ben echter wel bevooroordeeld vanwege aandelen Tudor om mijn pols (zonder snowflake):grinning:

1 like

Tja, James Bond in een clownspak en het is een perfect match.

3 likes

@dennisyzf
Mee eens. Het is zeker uniek. Daarbij heb ik nog nooit eentje om de pols gehad en ga ik ze misschien nog meer waarderen als ik ze in het echt zie.

1 like