€7.200 op stalen mesh of €6800 op oranje rubberen band.
Ja teringduur maar kicke. Al snap ik mesh nooit zo. Vind dat zelf meer voor dressy horloge. Maar ieder zijn ding.
Boring… en belachelijke prijs. Zelfs met 20% er af nog steeds belachelijk.
Tja, op zich leuk hoor, die oranje details. Maar wordt het niet eens tijd dat er een echt nieuwe Seamaster 300M komt?! Ik ben al die variaties een beetje zat en zou graag een ge-update versie zien.
Fris ding op die oranje band, maar dat bolle glas wordt het niet…
Ach als geld niet een overweging is ziet deze er toch geweldig uit, free time sportiever kan haast niet.
Mooi op die band maar persoonlijk een beetje een onnodige verandering
Ja
Ik ook. Zonder helium-puist en zonder tramrails-band graag.
Mooi ding!
Maar dat heeft de Seamaster 300m pro al vanaf de 1ste generatie, toch een eigen gezicht ook al is het niet mijn stijl.
Mooie uitvoering !
Niet verkeerd, alleen zou ik liever een andere kleur band zien
Heel tof dat oranje
Dan is het geen Seamaster Pro meer IMHO.
Een Sub, een DJ, een Speedy, een OP zijn toch ook al 100 jaar hetzelfde met een kleine update zo nu en dan?
Ja maar dat is de Seamaster nooit geweest. En terecht, want hij is nog verre van perfect.
Ik vind de oranje accenten wel tof. Maar wanneer pakken ze nou eens de schaaf en gaat er een paar mm af?
Ik ben geen groot fan van de SM300, maar deze met de textured dial en de oranje accenten vindt ik wel lekker hoor. Het oranje rubber vindt ik zelf een beetje te, de mesh is hem ook niet helemaal, maar is wel wat op te verzinnen denk ik.
Lekker hoor!
Feli!
Altijd al fan van de huidige Seamaster en deze wederom heel gaaf. Wel op de rubber band!