Nieuwe Omega Seamaster Chronograaf gelekt?

Vanochtend keek ik tijdens mijn dagelijkse nummer 2 een trailer van de nieuwe James Bond game. Het personage lijkt niet echt op Aaron Taylor-Johnson die wellicht wel Craig op gaat volgen (want hij is de nieuwe ambassadeur van Omega).

Wat mij nog meer opviel was dat er in een fractie van een seconde de pols van het game-personage werd getoond met, jawel, een Omega.

In eerste instantie dacht ik dat het de No Time To Die Seamster 300 was. Maar bij nadere inspectie viel op dat het een chronograaf betreft met subdials die heel erg lijken op die van de nieuwe Speedmaster Pilot Flight Qualified.

Wat denken jullie? Is dit een voorproefje van wat er komen gaat? Of enkel een leuk in-game gimmick?

PS: Ik ben enorme Bond en Omega fan :smiley:

13 likes

aangezien ze van elk model 1000 variaties maken, durf ik wel mijn spaarcenten in te zetten dat deze ook te koop zal komen.

1 like

Als toevoeging nog even een linkje naar de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=Fa1KdJFOHe4

En ik zie nu dat op het internet er ook al iets over geschreven is, voor wie het leuk vindt: Omega Just Teased a New Bond Watch in the Coolest Way Possible

Is gewoon een bestaand model. Wellicht een andere kleur. Maar geen nieuwe iig.

2 likes

Ja nieuw kleurtje staat bij Omega gelijk aan nieuw model toch :wink:

Echt een sportief horloge daardoor blijven ze het natuurlijk uitmelken $ bij Omega