Nieuwe Omega Seamaster Diver met quick change system

Ook mooi gemaakt :ok_hand:t3:

1 like

Daar denkt Hublot natuurlijk anders over. :wink:

Kan niet zeggen dat ik de knopjes aan de zijkanten (hoe noem je die???) mooi vind. Maar ja, is een smaak dingetje. Verder wel een erg mooi horloge.

Die dingen heten “pushers” drukkers :+1:t2:

Thanks

Horloge is mij te druk maar wat tof om die quick change te zien! Hoop dat meer merken volgen…

Mijn Glycine combat sub heeft het ook in het rubber.

Ik vind hem best mooi, tikkeltje over-enginering maar hou daar wel van.

Zou deze band ook los te bestellen zijn voor de normale Seamaster?

Denk dat het niet past. Tenmiste het lijkt er op dat de gaatjes van de pushpins best ver naar achteren zitten. Waar het kleine schroefje zit, zit volgens mij “normaal” de pushpin.

Of de mannen van VC.

1 like

Verder is dit natuurlijk een foei lelijke seamaster.

Omega. Dit is niet mooi.

2 likes

Of de mannen van IWC

1 like

Nou. Die laatste pilot is toch wel mooi :grin:

Complimenten voor de engineering. Designers op staande voet ontslaan of verplicht naar Hans Anders.

1 like

Chronograaf-duikers heb ik nog nooit begrepen, mar deze ziet er wel heel erg uit als een Tommy Hilfiger. Bah.

Veuls te dik ook, zo te zien.

Ik wil niet weten wat zo’n end-link kost als er ooit iets fout gaat met die pinnen.

Nee hoor. Het horloge heeft gewone lugs. Geen drilled lugs, maar toch. Daar zou je alles tussen moeten kunnen prakken als je een setje spring bars koopt.

De Aquis Calibre 400 ook. :wink:
Al voelt die versie veiliger.

Werkt ideaal!

2 likes

Altijd een zwak gehad voor de seamaster.
Deze vind ik ook tof. Alleen de kleuren op de buttons aan de zijkant had van mij niet gehoeven

Gaaf die new features. Pushers met kleur vind ik te opzichtig. Seamaster met witte plaat is ook erg gaaf en clean. Staat op mijn lijstje.

Beetje te hoog Toys 'r Us gehalte voor mij.

1 like