Nieuwe Omega Seamaster Diver met quick change system

De lugs zijn gewoon normaal hoor. Hier kan je elke aftermarket strap in zetten zonder probleem. Het gaat om de bandaanzet.

1 like

Tis één en al knop.
Zonde.

Mika

Klinkt mooi die Quick release :ok_hand:
Misschien de endlink apart te koop voor de huidige seamaster, snel wisselen tussen staal en rubber :sunglasses:

Valt op hoe negatief mensen hier tegenover de kleurtjes staan, terwijl die funky chrono’s uit de jaren 70 er juist om geprezen worden

Juist eens opgezocht, de chrono heeft 21mm lug en de gewone 20mm. Dus een andere endlink is geen oplossing spijtig genoeg :see_no_evil:

Lijkt op een horloge die je bij je happy meal zou krijgen vroeger

Ik vind hem hartstikke vet.

Mooi horloge, hopelijk stroomt dit Quick change systeem ook door naar andere Omega’s met de tijd. Mocht mijn Seamaster het gehad hebben zou ik waarschijnlijk wel eens wisselen tussen rubber en staal.

Mooi apart horloge.

1 like

Wat een prachtig horloge voor in de zomer, aan of op het water. Ik houd er wel van. Zou ik echter zoveel geld uitgeven aan een horloge, dan toch eerst een wat stijlvoller exemplaar. Deze is meer leuk voor erbij. Maar gezien het prijskaartje, niet voor mij.

Tof, leuke innovaties bij Omega! (hoewel ze niet nieuw zijn, maar wel voor Omega)

Jaren 70 is vintage. Dus hoe lelijk ook -> het is mooi. Feit. :slight_smile: