Nieuwe Omega Seamaster No-Date Titanium & Bronze Gold

Nieuwe Seamaster release in bronze titanium met groene accenten. Wat is jullie mening? ik vind hem prachtig. zeker met de exhibition-caseback, iets wat ik miste bij de gelijkaardige NTTD versie. Altijd leuk om dat movement te kunnen bewonderen.

15 likes

Ik hou er van! Echt een hele chique variant!

Hmmm, ik vind de “samenhang” wat ontbreken. soort van we hebben titanium, brons, faux patina en laten we dat eens in de mixer gooien. Soms pakt dat best aardig uit, hier imo wat minder.
Daarnaast zou er echt wat meer moeite voor de band gedaan kunnen zijn. Laat die mooi aansluiten. Kan best in deze prijs klasse.
Maar…gelukkig; smaken verschillen.

4 likes

In het omega topic ging het er ook al over. Ik weet het niet, misschien moet je hem live zien.

De bijnaam is wel duidelijk: Christmas treemaster :christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

2 likes

Dit is overigens vrij duidelijk niet de op Daniel Craig gespotte, dus krijgen we nog zoiets in bordeaux? Of met nog meer goud?

Apart wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn met de lijn. Ik vind het huidige model echt kritiek met lengte en uitsteken caseback. En eigenlijk dikte, want daardoor steekt de caseback uit, het zijn gevolgen van trucjes om hem dunner te laten lijken.

De gewone zit me niet, de nttd wel. Hoe deze vallen vraag ik me echt af.

Qua looks? Tof! Qua materialen: voelt als een hoopje bij elkaar. Ondanks dat het technisch gezien best lastig is om deze materialen samen te brengen. Een mesh band, aluminium, titanium, bronze. Doe mij maar ‘gewoon’ een 300M in staal of de NTTD, die zijn gewoon steengoed.

Zo ziet hij eruit

8 likes

Tsja, word er niet warm of koud van. Prima variantje.

1 like

Wat niet is kan nog komen, maar de combi geel goud/brons en staal doet het niet voor mij.

Het groen lijkt wat diepte te missen.

Poe, ze weten van gekkigheid niet meer wat ze nu weer moeten verzinnen, en als je denkt “Gekker kan het niet worden worden toch?” doen ze er zo’n fluttig aandoende mesh band op :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Ik vind m ook wel wat hebben… maar die band daar is toch nog wat werk aan.
Grootste struikelblok vind ik toch wel de prijs…. Jeetje🫤

Deze lijkt geen golfjes op de plaat te hebben. Waar is dat goed voor? Verder vrolijke kleurtjes maar niet voor mij.

Even wennen de combinatie met groene dial en bronze/ goud. Maar wel vet!

Ze blijven aankomen met nieuwe variaties, te veel. Mijn ongezoute mening, mega lelijke kleurstelling met een cheap mesh bandje. Liever een King Seiko dan dit :sweat_smile:

Zonder milanese toch wel tof

3 likes

Idem. Ik begrijp niet dat Omega nog zo lang voortborduurt op een model wat alweer sinds 2018 bestaat en nu echt niet meer houdbaar is. :thinking: Allang tijd voor een écht nieuwe Seamaster. Er zijn genoeg verbeteringen op door te voeren. Er was al eerder gehint op een dunnere bracelet die wél tapered. Om mee te beginnen!

Dus ik wacht af.

En als @rjbroer het zegt, is het waar. :pray:

2 likes

Kerstklok.

1 like

Op deze foto oogt hij weer heel anders.

Het groen is mooi diep van kleur.

De hour markers zijn dan weer erg oranje. Je moet hem in het echt zien denk ik.

1 like

Gewoon het 2012 model met een dunnere tapered band. Klaar! :grin:

Edit: foto van vandaag toegevoegd.

6 likes

Vet! Lekker winters horloge