Zojuist heeft Omega een teaser geplaatst waarin gehint wordt op een nieuwe Seamaster.
Zou het om een heel nieuwe generatie model van de 300 diver gaan, of (weer) een zoveelste limited of iets dergelijks? Weet iemand meer?
Zojuist heeft Omega een teaser geplaatst waarin gehint wordt op een nieuwe Seamaster.
Zou het om een heel nieuwe generatie model van de 300 diver gaan, of (weer) een zoveelste limited of iets dergelijks? Weet iemand meer?
Ik gok op een remake van de Peter Blake.
Met een band die wel “tapert”. En een gesloten case-back (want dunner). Een ETA uurwerk maakt ‘m nog dunner maar dat lijkt me uitgesloten.
Ik denk dat Omega met een nieuwe Seamaster zonder HEV en met een wat modernere band met taper echt een homerun zou slaan!
Ziet er op zich wel gaaf uit! Ben benieuwd.
Gave plaat inderdaad.
Maar dan heb ik liever de remake boven jouw berichtje
Ik hoop op een iets dunnere, 39/40mm en met een nieuwe minder lompe band.
Geen opliggend logo, das wel minder
Maar eh, andere plaat en master chronometer that’s it.
Oh en 41mm ipv 42?
Ik ook. Super cool.
Ik hoop dan ook weer dat die pukkel, golfjes en jaren 90 band te grave gedragen worden.
Die band
(Niet dat ik het budget heb om ‘m te kopen)
Wedden dat dat een drukfout is? Want voor 1mm gaan ze echt geen nieuwe kast ontwerpen. Zeker niet als de rest ongewijzigd is.
Ben er bang voor idd. Ik hoop dat het een typfout is omdat ze naar 40mm gaan maar dat zal wel niet.
Een midsize HAQ quartz van rond de 37 mm, no date en iets langere wijzers, Omega, lezen we mee?
Eens, die zou ik zo kopen!
Dat zouden idd absoluut verbeterpunten zijn.
Ook benieuwd naar de prijzen. Zal wel weer niet mals zijn, ben ik bang…
Naast nooit genoeg LE Speedmasters, vinden ze bij Omega dat de prijzen ook nooit hoog genoeg kunnen zijn…
Ik denk dat jij gelijk hebt. Ik hoop het ook😍. Er zal wel een flink prijskaartje aan zitten,
Een nieuwe band voor de 300m zal al veel goed doen.
Ik ben benieuwd.
Als de kast ook dunner is, dan is het zeker een stap voorwaarts. Die gradient dial is wel echt mooi.
De HEV mogen ze ook gaan afschaffen maar hoort helaas wel bij dit ontwerp.
De laatste limited edition is alweer 4 jaar geleden?