Ik ben momenteel ook in Zuid Frankrijk (Fréjus).
Waar was dit? Moet nog diverse uitstapjes maken dus deze wil ik graag eens bekijken.
Ik ben momenteel ook in Zuid Frankrijk (Fréjus).
Waar was dit? Moet nog diverse uitstapjes maken dus deze wil ik graag eens bekijken.
Toch wel heel bijzonder deze Summer Blue.
Ik vind het heel leuk dat Omega het model van de oude Ploprof terug heeft gehaald. De kleur is misschien even wennen, maar het model is prachtig. Ik ga hem zeker passen.
Ook de Seamaster 300 zonder helium schroef vind ik subliem
Gelijk doorpakken, lekker hoor! Helemaal klaar voor de zomer. Gefeliciteerd met je NA!
Gaaf man.
Gefeliciteerd met dit mooie horloge
Gaaf
Het komt heel enthausiast over Maar proficiat op die live foto’s ziet hij er wel heel mooi uit moet ik zeggen!
Gefeliciteerd! Erg gaaf dat je hem zo snel al hebt kunnen kopen. Mooie herinnering aan de vakantie
Hey van harte
Nice, maar in Cannes zullen ze het ook hebben. Zag alleen de aqua terra, seamater 300 en 300m. De rest niet.
Nice! Gefeliciteerd met deze prachtige SMP
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. Alleen al de caseback is fantastisch! Subliem horloge met superieur uurwerk.
Mooi hoor!
Die van jou is nog steeds de mooiste, maar de afmetingen zijn wel een stuk verbeterd. Vooral de dikte viel me net op, van 18,3 naar 15,5. Dat is aanzienlijk! Als ze de nieuwe in de klassieke zwart / oranje gaan uitbrengen dan wordt het een moeilijke keuze. Dan is het lichter vs dunner.
Ik heb het gevoel dat er nog wat komt in de Ploprof collectie, of ik hoop het toch…
Klopt idd dat zal het draagcomfort enorm verbeteren, maar dan nog kan staal niet op tegen titanium…
Ben ook heel benieuwd naar de zandkorrelige blauwe wijzerplaat. Zou hem ook graag eens willen passen mocht de mogelijkheid zich voordoen.
Dat tijd zal het leren, ik hoop dat je gelijk krijgt