Ik ben op zoek naar een nieuwe Open Heart. Budget is ongeveer e1.500,-.
Het gaat om een subtiel, redelijk klassiek horloge zoals de IWC Portugieser. Deze is echt flink buiten budget.
Heeft iemand iets soortgelijks in zijn hoofd voor een iets toegankelijkere prijs? Het enige wat ik kan vinden is een Edox, wat overigens ook een mooi horloge is voor die prijs (895e).
Ik hoor graag van jullie!
De Tissot is inderdaad een mooie optie. Wil je het nog net wat anders, dan is deze Hamilton misschien iets? Mijn schoonvader heeft deze en is best knap in persoon
Heel fraai inderdaad.
Afleesbaarheid is volgens mij wel een puntje; ik heb zelf een āhommageā aan dit horloge en de afleesbaarheid daarvan is vrij slecht.
Jup, ik heb zelf een extreme versie van een open heart, en die draag ik niet omdat hij zo lekker afleest. Wel omdat ik de verschillende afwerkingen op het uurwerk leuk vind om naar te kijken:
Kijk maar eens wat verder op de website van FREDERIQUE CONSTANT: zij hebben diverse " open heart " -horloges in hun collectie !! Daarna (indien listprijzen wat aan de hoge kant lijken, even goed rondshoppen/internettenā¦er zijn regelmatig leuke aanbiedingen / verkoop mogelijkheden ). SUCCES !!