Net afgeleverd door UPS. Hij is geweldig. Ik zal er wel een dik ontwikkelde gespierde arm van krijgen want hij is lekker zwaar. Snel de band ingekort en even wat fotos geschoten. Wat alleen ontbreekt is een mooi zonnetje die op de hemelsblauwe plaat schijnt.

Nice! Gefeliciteerd!
Ik dacht dat ik het vorige model mooier vond, maar als ik je foto’s zo zit te bekijken, dan concludeer ik maar één ding: MOOI !! (tu)
De vorige versie was al mooi, maar doordat de datum-verstel-knop nu ook wat dieper zit komt de kast toch mooier uit (tu).
Is deze knop nu nog steeds geschroefd/vast te zetten (zodat je 'm niet per ongeluk indrukt)?
Die opgelegde wijzers en logo blijven luxe uitstralen :~
Marco-T Schreef:
De vorige versie was al mooi, maar doordat de
datum-verstel-knop nu ook wat dieper zit komt de
kast toch mooier uit (tu).Is deze knop nu nog steeds geschroefd/vast te
zetten (zodat je 'm niet per ongeluk indrukt)?Die opgelegde wijzers en logo blijven luxe
uitstralen :~
De verstelknop is alleen voor de dagen. Hij is niet geschroefd zoals bij het oude model. Omdat hij wat dieper ligt denk ik niet dat hij snel per ongeluk ingedrukt zal worden. En anders even 6 keer drukken en hij staat weer goed. 
ziet er fraai uit !
Mooi!
Hij heeft een strak design.
Van harte gefeiliciteerd.
Hij is echt mooi.
Gefeliciteerd!
Echt een mooie kok.
Nu nog aan een rubber uittesten?
MickeyMouseDiver Schreef:
Nu nog aan een rubber uittesten?
Er is nog een Seiko duikertje onderweg met een rubber band. Dus deze blijft voorlopig op staal.
geen tekst
nee deze…

gt
Mooi klokkie hoor! Spierballen kweken.
mooi klokje, welke afmetingen heeft dit horloge?
Mooie robuuste klok!
Zeker een verbetering, die diepere dag-versteller. En die matte kast+band maken het af.
Veel plezier ermee!
Martin
arie Schreef:
mooi klokje, welke afmetingen heeft dit horloge?
44mm zonder kroon. Bandaanzet is 22mm
Congrats met dit prachtige horloge !
Hiermee zou ik al eens een “plons” wagen ! 
Marc-B1 Schreef:
Congrats met dit prachtige horloge !
Hiermee zou ik al eens een “plons” wagen !
Gewoon mijn linkerarm over de rand van het zwembad houden en de rest volgt vanzelf.