Ik spotte zojuist de nieuwe Orient Deep modellen. Ik vraag me af of de oude Mako gaat verdwijnen dan…Maar eh de fotos moest ik ff laten zien. Ik vind ze erg geslaagd.
Hoewel ik niet van duikers houd, vind ik deze (en vooral de onderste) erg mooi gelukt!
Ik vind hem wel iets hebben.
Waar kun je hier in Nederland of op het net de wat duurdere modellen van Orient kopen?
Hmmm. Zo vind ik ze teveel net-als-alle-andere-divers-achtig.
Ik vind de Arabische cijfers op de eerdere modellen net erg geslaagd.
Ja, ik vind de eerdere modellen ook aantrekkelijker.
Nee, vind het niets. Heel groot 501 in een dozijn-gehalte, wat mij betreft dan, en ja, smaken verchillen gewoon, dus luister niet naar mij. Zelfs van Orient (waar ik absoluut geen fan van ben; heeft geen eigen karakter; koop dan liever een Seiko!) heb ik betere modellen gezien.
Roald
Poktori Schreef:
Nee, vind het niets. Heel groot 501 in een
dozijn-gehalte, wat mij betreft dan, en ja, smaken
verchillen gewoon, dus luister niet naar mij.
Zelfs van Orient (waar ik absoluut geen fan van
ben; heeft geen eigen karakter; koop dan liever
een Seiko!) heb ik betere modellen gezien.Roald
Smaken verschillen inderdaad maar om te zeggen dat Orient geen eigen karakter heeft vind ik onterecht. Ik heb ook een Seiko hoor.
dreski Schreef:
Poktori Schreef:
Nee, vind het niets. Heel groot 501 in een
dozijn-gehalte, wat mij betreft dan, en ja,
smaken
verchillen gewoon, dus luister niet naar mij.
Zelfs van Orient (waar ik absoluut geen fan van
ben; heeft geen eigen karakter; koop dan liever
een Seiko!) heb ik betere modellen gezien.Roald
Smaken verschillen inderdaad maar om te zeggen dat
Orient geen eigen karakter heeft vind ik
onterecht. Ik heb ook een Seiko hoor.
orient heeft zeker wel horloges met een eigen stijl, de genoemde modellen zijn daar niet typerend een voorbeeld van, maar ze zijn er wel degelijk.
Hi hi, maar beste Dreski, ik zou dan toch véél liever een nieuwe Seiko kopen, hoor… Daar zit volgens mij toch (veel) meer eigen karakter (en geschiedenis) in, en ze hebben echt heel mooie modellen. :o)
Maar goed, ik zal toch ook eens beter moeten leren kijken, denk ik. Ik zal de andere Orients morgen eens goed gaan Googelen…
Meestal vind ik de zwarte modellen net ff mooier dan de blauwe, of het spant erom. Maar in dit geval vind ik de blauwe veel sprekender.
Orient heeft wel degelijk heel eigen modellen. Vaak hebben ze ook rolex klonen, maar dat hebben er meer. Al met al best een mooi value for money merk. De uurwerken schijnen heel goed te zijn.
vind de wijzers in ieder geval erg mooi (tu)
Poktori Schreef:
Hi hi, maar beste Dreski, ik zou dan toch véél
liever een nieuwe Seiko kopen, hoor… Daar zit
volgens mij toch (veel) meer eigen karakter (en
geschiedenis) in, en ze hebben echt heel mooie
modellen. :o)Maar goed, ik zal toch ook eens beter moeten leren
kijken, denk ik. Ik zal de andere Orients morgen
eens goed gaan Googelen…
Waarom denk je dat Seiko een meerderheidsbelang in deze horlogemaatschappij heeft? Niet omdat ze zo slecht zijn hoor.
De zwarte vind ik de mooiste. Lijkt wat op Rolex.
ik geef maar even wat plaatjes :
enz enz
Ik ben niet kapot van de wijzers (td)