Nieuwe Orient. FAC09004D

Nou mensen ik zal de review, net als het horloge, even overnemen van @nijmege01 :slight_smile:
Heb het horloge nu ongeveer een week of 6 in bezit. Zoals gebruikelijk heeft Maurice hem gelijk doorgeflipperd. Het is inderdaad een kloeke klok, maar hij draagt heerlijk op mijn 17.5 cm pols.
Maar vooral de wijzerplaat en de afwerking daarvan is geweldig. Als de zon er op schijnt is het helemaal mooi met de sunburst.
Komt nog bij dat het horloge met het nieuwe Oriƫnt uurwerk ongeveer 3 seconden per dag voorloopt. Zo willen we het hebben.
Kortom, ik ben er blij mee en raad hem iedereen die een flinke duiker kan waarderen aan.

1 like

Ziet er goed uit Franc.
Nog veel draag plezier ermee :wink:

Poor menā€™s Stratos
Niets mis meeolie klok

Het valt me mee, ook op de pols. Sterker: ik vind het best mooi. Nog sterker: ik wil ook wel zoiets voor die prijs! Alle valse schaamte weg!

1 like

Dank je wel hoor. Ik heb er plezier van, dus denk dat hij deze zomer nog wel wat zon mag vangen op die mooie wijzerplaat. :slight_smile:

1 like

strak ding!
Ik heb Orient best hoog zitten, jammer dat er vaak bij hun modellen net 1 dingetje niet aan klopt(een vreemde powerreserve meter, wijzer of verhouding). Deze heeft dat naar mijn idee niet. :thumbsup:
Op een of andere manier toch niet mijn smaak maar hij klopt wel! :smile: