Nieuwe Orient. FAC09004D

Zag deze net op Facebook voorbijschuiven. Ik vind hem leuk!
Lekker maatje ook, 46mm. Staat nog niet eens bij Orient op de site maar wel te koop bij Serious. 299 USD.

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14263987_10207954103310601_6050685242632580084_n.jpg?oh=7d6b36a4832904d40dec2a75beb6ea72&oe=58424A8B

7 likes

Ziet er goed uitđź‘Ť

Oei die is erg mooi :wink:
Mooi dat hij 46 mm is.

Poor man’s Stratos

Ik vind m leuk! Alleen te groot voor mij

1 like

Ziet er mooi uit. Goede prijs ook. Ook op staal beschikbaar?

Mooi blauw!

Mooi ding! Maar, hij heeft nu geen naam… Ray, Mako, Raven, M-Force, er moet toch iets te bedenken zijn in dit rijtje

Erg gaaf. Volgens mij zou ik hem wel kunnen hebben door de aflopende lugs en band.

erg fraai! strak design, maar 46 mm is wellicht wat fors?

Zier er mooi uit.

Mooie duiker. Alleen jammer van de grote maat. Hopelijk komt er nog een kleinere versie.

Ik had hem gemist en zie hem nu pas. Mooie horloge zeg.

Oeh, leuk, weer eentje om toe te voegen aan mijn wens voor n blauwe duiker…Ben alleen benieuwd naar hoe de 46mm draagt. Ga nu niet boven de 42 mm.
Ook geen safier zie ik nu … Das jammer

stoere klok.
Orient biedt doorgaans veel kwaliteit voor zijn geld. maar in dit geval ook veel horloge. 46mm dat is een serieuze klok.

De grootste klok die ik heb meet 43mm,dat gaat nog net.
46 gaat 'm hier niet worden,wel een mooi horloge

Nou ik zet hem bij mij op de lijst. Mijn polsomtrek is 19.5cm en 46mm zou moeten kunnen. Is die momenteel nog alleen bij serious watches te krijgen ?

1 like

Had 'm ook even gemist. Zie wel de nodige Seiko designinvloeden (o.a. Stargate). Maar vind 'm best wel leuk. Weer even wat anders dan de Ray en de Mako en gelukkig ook niet die ontsierende inkepingen in de bezelrand.

Wel suf trouwens, dat de man in het demofilmpje Edox handschoenen draagt.:confused:
Begrijp wel dat ze meer merken verkopen. Maar het leidt toch af.

Ik heb hem vandaag besteld,Dinsdag komt hij binnen.Ik zal dan proberen om wat leuke foto’s te maken.

Ben benieuwd! Vooral naar draagcomfort en afwerking. Zou mijn nieuwe beater kunnen worden…

Ik laat het je weten.