Ik ben er niet kapot van…
5 soorten 1 model
etc. …
Site: http://www.orient-watch.jp/orientstar/prod_moon-phase.php
Yen 170.000,00 zal ongeveer op 1.300 euri komen …
Ik ben er niet kapot van…
5 soorten 1 model
etc. …
Site: http://www.orient-watch.jp/orientstar/prod_moon-phase.php
Yen 170.000,00 zal ongeveer op 1.300 euri komen …
Dit is het niet idd
Ja je moet er van houden inderdaad
Met je eens: dit is het niet!
Dankje voor het delen!
Dit ding heeft bijna alles wat ik niet mooi vind.
Romans, open hart, power reserve, ect.
Een datumvenster met vergrootglas had deze kermis compleet gemaakt
dat is dan toch knap ontworpen dan
Wat mij betreft vooral dat liever niet, dus.
Lelijk
Wat een verschrikkelijk ding! (Hopelijk heb ik nu niemand beledigd).
Orient Star moet terug naar “vroegah”;
Ik zou een moord doen voor een betaalbaar (<€500) 40mm horloge met deze plaat, saffierglas met hun “Super Anti Reflective”-technologie en zichtbodem.
Oriënt grossiert in open heart wijzerplaten. Ik neem aan dat het in Japan populair is. Ik vind het in elk geval niks (doorgaans ook niet bij duurdere merken, trouwens).
Open heart is voor mij synoniem met lelijk.
Pass
Ook niet mijn ding. Waarschijnlijk spelen de Romeinse cijfers daarbij een grote rol. Ben ik nooit zo kapot van.
1300 Euro voor een echte moonphase is niet veel, maar mijn hemel wat een lelijk ding.
Teveel circels op die plaat. En waarom Orient toch volhardt in die vermaledijde gangreserves is mij een raadsel: Bambinotjes van 160 Euro zijn heerlijk rustig, maar Orient Star moet er bijna altijd uitzien alsof het uit de kraantjes komt, op de kermis.
Dus: power reserve weg, open hartje weg, metalen cirkels weg, afgekapt zesje weg, Romeinse cijfers weg en vervangen door indices, logotje strak in het midden bovenaan en je hebt zomaar een knap horloge.
Ik denk niet dat hier veel mensen van gaan watertanden.
Mijn god wat een ellende.
groetjes Lenno
Ik wil nog wel even een lans breken voor de gangreserve. Ik vind dat een fijne complicatie en vind hem hier niet eens onaardig uitgevoerd (symmetrie met de maanfase). Voor de rest ben ik het met mijn voorgangers eens.
+1 !
Vroeger stond Orient Star nog regelmatig op mn short list. Deze blauwe is erg fraai en jouw witte exemplaar mag er ook wezen!
Deze nieuwe zijn wel heel lelijk
Geweldig mooi…die kroon dan.