Nieuwe Oris Atelier Caliber 111


.

The new Artelier Caliber 111 comes in a 43mm stainless steel case with a deep blue sun-ray dial and on a dark blue or black Louisiana croco leather strap, or on a stainless steel bracelet.

The watch is presented in a luxurious wooden box and will go on sale in December 2017, priced CHF 5,500.

-> Artikel

18 likes

Hmm ik ben nogal gefixeerd door symmetrie en die is voor mij te ver weg bij deze plaat.

2 likes

Super klok …

1 like

Ik vind deze prachtig .

1 like

Mooi horloge! :+1: Ik heb een heel stel Oris horloges en ben best wel een fan van het merk, maar ik vind het wel jammer dat die horloges tegenwoordig zo groot moeten zijn. Ik weet dat dat de mode is en dat kleinere klokjes t.z.t. wel weer terugkomen, maar toch vind ik het jammer. :pensive:

Dankjewel weer voor het delen! :relaxed:

3 likes

Wat een geweldig model blijft dit toch. Ook in blauw zeker niet te versmaden…
Ik blijf echt dol op Oris.

1 like

mooi, erg mooi, maar dat datumveld stoort me toch wel enorm. Zonder datum (en anders datum op 6) had ik hem veel mooier gevonden.

1 like

Zeer mooi al had ik ze graag in een 39mm gezien! :wink:

2 likes

Heel fraai in het blauw maar 43mm is dan net jammer. Wel gave techniek met die 10daagse gangreserve.
Maar voor die prijs ook meer concurrentie.

1 like

Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.
Zonder subdials zou ik hem wel mooi vinden.

groetjes Lenno

1 like

Oris maakt echt wel fantastisch mooie dingen maar ik had ook liever de datum op de 6 gezien.

1 like

Super mooi, maar eigenlijk net wat te groot

1 like

Prachtig ontwerp! Alleen het datumvenster doet afbreuk. Hij is mooier zonder.

1 like

Mee eens erg mooi maar jammer van de datum.

1 like

Meer kan ik niet toevoegen , erg jammer!

1 like

Zeker een mooi horloge uit de artelier lijn. Zonder datum zou ik hem nog mooier vinden.

1 like

Echt een mooi horloge, jammer dat ze zo duur zijn…En de datum aanduiding hadden ze weg moeten laten :grinning:

De achterkant is ook mooi.

6 likes

Ziet er goed uit! Afgezien van de 12 en de 6 op de wijzerplaat :tired_face:

1 like

Overigens een topper van een uurwerk cal111. Blijft tot zn laatste ‘adem’ verrassend nauwkeurig op tijd.

1 like