Nieuwe Oris: Big Crown Pointer Date Movember editie

Dank je wel, ik weet het percentage voor Movember natuurlijk niet. Het verschil tussen Plexi en saffier zal zo’n €125,00 (?) zijn. Mijn Oris is model 2016 (vorig jaar nieuw gekocht), daarna is de prijs wel weer omhoog gegaan. Ben in ieder geval blij met die van mij en we dragen wel op een andere wijze bij aan Movember😀.

1 like

Heel goed Hans! Orissen gaan ook bij mij nooit weg! :sunglasses::+1::wink:

3 likes

Juist Harry, dat houden we zo. Mijn vrouw vindt overigens de Oris m’n mooiste horloge😀!

2 likes

De draagtijd in percentage uitrekenen is wat lastig, ik denk dat mijn Oris minder draagtijd krijgt dan 20% omdat ik er net als op 2 van m’n andere horloges nogal zuinig op ben. Het leuke is wel dat ik er dan extra van geniet! (Overigens ben ik natuurlijk zuinig op al m’n horloges😀)

8 likes

En een plaatje van een plaatje nu we er toch over hebben…

10 likes

Ook deze kleur is prachtig!

Dank je Hans, net zo fraai als de jouwe. Genieten!

1 like

Prijs van de plexi is 1200 en de saffier 1500, dus toch een behoorlijk verschil. En dan heb je dat mooie reliëf in de wijzerplaat niet eens, wat de Original wel heeft. Dus tis maar wat je belangrijk vindt hé :slight_smile:

1 like

Dank je wel voor deze Info, €300,00 is een aanmerkelijk verschil!
Ik heb verschillende oude horloges met plexiglas opgeknapt en ben mede daardoor liefhebber van horloges met plexiglas geworden. De Oris is m’n enige nieuwe horloge met plexiglas en ik krijg juist de meeste (positieve) opmerkingen over dit horloge en dan vooral voor de mooie bolling van het glas.

1 like

Plexi heeft inderdaad een warmte en vervorming die je met saffier minder of niet gaat hebben. Als ik ooit eens de kans krijg, ga ik jouw model toch eens moeten passen :smiley:

2 likes

Het spijt me. Groene wijzerplaten op een horloge vind ik niet mooi.

Het model uit de OP vind ik overigens wel erg mooi :ok_hand:

2 likes

Deze wil ik dus ook nog een keer terug. Heb hem al eens gehad en stom genoeg verkocht.

1 like

Komt vast nog wel een keer voorbij. (Of nieuw?) je had er toen waarschijnlijk vast een goede €-reden voor…

1 like