Nieuwe Oris: Big Crown Pointer Date Movember editie

Oris doet het weer! Een Movember editie als steun voor de Movember Foundation.
Vorig jaar hebben ze de prachtige 65 uitgebracht en nu hebben ze de BCPD 40mm in een Movemberkleedje gestoken. Retailprijs 1800 CHF.


Prachtig weer imho en mooi goed doel. Het is dat ik al een horloge met dezelfde kleurstelling heb, andere was’t een instant buy :smiley:

Meningen? :blush:

bron: http://horloge.info/oris-big-crown-pointer-date-movember-edition/

22 likes

Dat dus. Ik heb geen budget, kan het thuis niet verkopen, en het is moeilijk verkropbaar… Maar een Sixty Five, een Pointerdate en een Dexter Gordon zou ik allemaal willen hebben van Ome Oris.

Kuthorloges. And I mean that in the best of ways. :kissing_closed_eyes:

10 likes

Heel mooi horloge en een goede actie van Oris. Dank je voor het delen. :slightly_smiling_face:

3 likes

Wederom in die mooie kleurstelling. Ik vind het een sympatiek merk, dat Oris.

3 likes

Hahaha… die had je toegevoegd toen ik net even weg was. :smile::wink:

1 like

Prachtig … het is dat in mijn hoofd de groene pointer zit, die vind ik zelf mooier. Wel weer een top actie en een topper van Oris :ok_hand:

3 likes

Haha herkenbaar… Zeker bij Oris!
Gelukkig is mijn budget ook gereserveerd voor een grote investering begin volgend jaar, zo zit er een goeie rem op de impulsaankopen :wink:

1 like

Horloge investering ?

2 likes

De LE 40mm? Ook een mooie optie, hier blijft de blauwe nogal spoken door mijn hoofd. Misschien na nieuwjaar weer wat ruimte voor een NA… :innocent:

Ja mijn Lange 1815 Chrono komt eindelijk binnen! :rofl: Niet dus, maar wel een huis gekocht. Dus ik krijg geen horloges meer goedgekeurd van mijn wederhelft voorlopig :wink:

2 likes

exact ! … prachtig vind ik die
image

7 likes

Ja…heel erg mooi! :ok_hand:

2 likes

Inderdaad heel mooi, het is gewoon een prachtig model in elke kleurstelling!
Had deze wat over het hoofd gezien met al het Tudor geweld met Baselworld, maar ze zijn goed bezig daar in Holstein.

2 likes

Eens! Supermooi! :slightly_smiling_face:

3 likes

Mooi horloge! Hopelijk krijgen wij er ook een aantal binnen. Ben benieuwd hoe hij in het echt is.

1 like

Mooie wijzers ook. Lijken dezelfde als die van de Alpinist:

2 likes

Inderdaad zeer mooie wijzers: Cathedral hands :slightly_smiling_face:

1 like

Ah zo heet het dus, bedankt. :sunglasses::call_me_hand:t3:

1 like

Vind het een hele mooie uitvoering en toch wel verrassend dat deze uitvoering ondanks een vrij groot prijsverschil, het zelfde uurwerk als mijn Oris Big Crown (die nooit weg gaat😀) heeft (SW200-1).

Die van jou is een Original Pointer Date met plexi glaasje als ik het goed heb? Dat wil zeggen dat je hier 2 keer een premium betaalt: voor het saffier en voor de Movember actie.

Ik zou wel wat extra geven voor saffier, maar die van jou is echt wel bang for buck voor een Oris! :+1: :slight_smile:

1 like

Daar kan men nog even op voortborduren qua kleurstelling; en daar is niets mis mee…

Ongeveer 20% draagtijd bij mij

2 likes