Nieuwe Oris Rectangular Complication

Kast: Staal
Maten: 32mm x 47mm
Waterdicht : 30m
Uurwerk : Cal. 582 (Basis ETA 2671)
Gangreserve : 38 Uren
Prijs : 1980 CHF

Ja, en nu?

1 like

@Sparks: wat mij betreft, niets…

Grt. Marco

1 like

Copy/paste is weer begonnen.

1 like

Dit is niet mijn smaak.

1 like

dames uurwerkje in de kast?

1 like

afgekapte cijfers = no go!

1 like

En ? Dat mag niet van jou ?

:tired_face:

Elf.

1 like

Ik heb het hier niet voor het zeggen. Maar als je het weten wil; nee, ik zit inderdaad niet te wachten op topics vol knip en plakwerk zonder enige eigen aanvulling.

Is dat een probleem voor jou?

Dan lees je het toch niet. Dan zet je topicstarter in je profiel als zijnde “ik wil je niet lezen”

Negatief commentaar is zo makkelijk.

Misschien moet je niet op iedere slak zout te leggen. En elkaar eens in ieders waarde laten.

Elf.

1 like

Begin bij jezelf zou ik zeggen.

Als een topic (of meerdere topics van telkens zelfde ts) niks toevoegen mag dat best gezegd worden. Als jij dat niet trekt kun je je eigen advies ter harte nemen.

Ja maar je hoeft het niet te zeggen. Wat klink je agressief .

Maar laat maar, je ben geweldig Bert!!

Elf.

Op zich wil ik jou ook wel complimenteren, maar ik ken je net zomin als jij mij kent. Dus ik laat het maar als je het niet erg vindt.

Het is niet omdat jij bepaalde zaken elders leest, dat dat voor iedereen geldt. Ik lees voornamelijk dit forum dus ik vind het leuk dat ik zulke zaken hier tegen kom.
Anders gezegd, voor mij heeft dit topic duidelijke waarde.

3 likes

Jongens!.. Geen Ruzie… TS wil dit model onder de aandacht brengen…

en Ja… ik vind em Fraai… dat de 6 en de 12 afgekapt zijn zie ik persoonlijk niet als nadeel… ik zie een mooie strakke vormgeving en symmetrie… nu alleen nog even sparen… :slight_smile:

2 likes

De TS post veel en het is veel “knip en plakwerk”. Maar dat klinkt zo negatief. Ik vind zijn posts meestal wel leuk en hij schuimt het hele internet af zodat ik dat niet hoef te doen.

2 likes