Oris Williams Engine Date
Kast: Staal
Doorsnee: 42mm
Waterdicht : 100m
Uurwerk : Oris Cal. 733 (Basis SW200)
Gangreserve : 40 Uur
Prijs : 1400 CHF
Oris Williams Engine Date
Kast: Staal
Doorsnee: 42mm
Waterdicht : 100m
Uurwerk : Oris Cal. 733 (Basis SW200)
Gangreserve : 40 Uur
Prijs : 1400 CHF
Leuk…
Mooi ding, zeker op de rubber band!
Ugly
Not my cup of tea…
Een beetje vreemd, en niet in de goede zin van het woord.
Altijd benieuwd welk marktsegment de marketeer dan probeert te vinden… ik ben effe niet de doelgroep.
Brrrr, schoonheid is ver te zoeken …
Ik hou niet van skeletgevallen maar deze mag er best wezen.
Geen onaardig horloge maar wel een grote jongen met een klein hartje. De incabloc zit mijlenver van de rand. Maar misschien was dat wel de bedoeling, alleen het midden skeleton, en als je dat met een groot uurwerk doet zie je niks.
Zeker niet mijn smaak, maar dank voor het posten.
Als de secondewijzer nou zijn vervallen, en er een soort Artix secondebalk (maar dan de wijzerplaat volgend) zou zijn. Dan was ie wel wat aardiger.
Wat mij meteen stoort is dat de strips waar Automatic en Oris op staan, niet even hoog zijn. En verder - sowieso, not in a million years.
Ik heb een voorouder van dit horloge gehad. Niks mis mee, maar de adviesprijs lag toen zo’n 600 euro lager. Is toch een behoorlijk verschil in minder dan 10 jaar (in relatie tot de prijsklasse).
Neehhh niet mijn ding
Ja, ja,ja, lastig. Aan de ene kant vind ik het wel wat hebben en staat het me wel aan. Aan de andere kant is het ook niet echt een skeleton die ‘interessant’ is.
Aquis vind ik erg leuk van dit merk. Deze niet.
Op zich ben ik wel Oris fan. Maar dit is niet mijn smaak.
Vind 'm best mooi, van mij hoeft een wijzerplaat ook helemaal niet exact in balans te zijn.
foei