Nieuwe Orsa Sea Viper - mooi!

De nieuwe, en lang verwachte Orsa Sea Viper komt er aan! In 6 kleuren (3 nog niet bekend), per kleur gelimiteerd tot 50 stuks. Kosten 550 dollar ex verzenden (50 dollar). Ik vind ze erg geslaagd, vooral de blauwe. Maar ik hoop stiekum dat een van de 3 onbekende kleuren groen en/of bruin gaat worden :wink:

Zie verder: http://www.horloge.info/nieuws/De-Orsa-Sea-Viper-Limited-Edition-komt-er-aan/529

Mooi en zomers,alvast veel draagplezier gewenst.

Radjoe

Zeer mooie duiker!

Vind hem ook wel geslaagd. Erg benieuwd naar de andere kleuren. Is er al wat over de afmetingen bekend?

Gaaf die kleuren, is eens wat anders dan donkerblauw of zwart.

Prachtig, die lichtblauwe wijzerplaat! (tu) Benieuwd naar de andere, nog onbekende kleuren.

45 mm, een mooie maat voor een duiker

lekkere duiker. ben benieuwd wanneer de eerste naar de Benelux komen.

Heel fraai! Ik heb al een oranje Sea Angler en een groene Monstrum, maar de verleiding wordt groot om ook deze weer te bestellen… die blauwe ziet er heel gaaf uit!

Misschien wat modegevoelig maar nu in ieder geval erg mooi.

Tja…
Ieder zijn smaak, ieder zijn meug.
Ik vind dit dus helemaal niks.
Beetje kermisklokje zo met die toverbalkleuren.
Mag wel hè?? Het niks vinden en niet meejuichen?

grootmokum Schreef:

Mag wel hè?? Het niks vinden en niet meejuichen?

Tuurlijk, ieder zijn meug hè? :slight_smile:

Oef, wat een drukke kleuren. Ik ben meer van 't strakke zwart. Of blauw. Of bling bling goud.

Maar blij dat jij er blij mee bent! Want toegegeven, 't is een vrolijk horloge die niet verkeerd zou staan met een fleurig o’neill zwembroek op 't strand. Proficiat!