Nieuwe Ottimo

Vandaag binnen gekregen dit mooie Ottimo horloge plus 2 nato banden.
Heb dit horloge kunnen ruilen met Carpe Tempus voor een Gul horloge wat ik hier had liggen. Ik moet zeggen
dat in het echt het horloge mijn stoutste verwachtingen overtreft. Ik deed mn Gul horloge
toch wel met een beetje pijn in mn hart weg, het is tenslotte een vintage 90’s exemplaar naar origineel Zweeds ontwerp en is al in mijn
bezit sinds de aanschaf ergens vlak na zijn release. Zoals velen van jullie ook hebben, kan ik de dag van aankoop van dit speciale horloge nog herinneren als de dag van gister.
Gelukkig doet dit Ottimo horloge de pijn goed verzachten en zal ik waarschijnlijk morgen ochtend weer met een grote glimlach opstaan en de Gul zo goed als vergeten zijn ook wetende
dat het horloge in goede handen is en gedragen zal worden met veel plezier door een net zo groot liefhebber als ikzelf.
Het horloge heeft lekkere frisse en felle kleuren die op de foto’s niet helemaal tot hun recht koment en het horloge doet wat een horloge hoort te doen namelijk de tijd aangeven
en mij een “glimlach” geven als ik er naar kijk en daar gaat het tenslotte om.
Hij doet mijn onlangs gesneuvelde Fossil quartz vervangen. Dat was ook zo een 90’s icoon met ditto aandacht voor detail en met net zo een fijn quartz meganiekje als deze Ottimo.

Tevens gaf deze ruil gelijk een leuke eerste kennismaking met een leuk en sociaal persoon hier op dit horloge liefhebbers forum.
Ik hoop dan ook van harte dat hij net zo blij en gelukkig is met mijn horloge als wat ik ben met zijn horloge.

Ik ben er alleen nog niet over uit welke van de 2 nato banden ik er nu om moet zetten.
Is er iemand met suggesties?

Hier de bijbehorende foto’s

San_Solo uploaded this image to San_Solo uploaded this image to San_Solo uploaded this image to San_Solo uploaded this image to San_Solo uploaded this image to San_Solo uploaded this image to San_Solo uploaded this image to

Ruiler bedankt.

Proficiat!(tu)

Jullie hebben d´r wel werk van gemaakt vandaag zeg?

Groeten,

Noel.

Fijn te horen dat hij goed is aangekomen
en dat er nu niet een of andere onverlaat
met de Ottimo vandoor is gegaan :smiley:

veel plezier ermee he :)-D

ik was 't ff vergeten maar de GUL is i.d.d.
een vintage he, dus ik kan het Vintage forum
er tzt ook mee verblijden B)-
zien die eindelijk ook es een vintage Gul.

bedankt voor de sigaren ook (tu)

grt. Gerard

Congratz!(tu)

Congratz! Ik zou voor de blauw-gele nato gaan, doet mij gek genoeg denken aan iets met Breitling :S.

Gr Max

MaxVH Schreef:

Congratz! Ik zou voor de blauw-gele nato gaan,
doet mij gek genoeg denken aan iets met Breitling
:S.

Gr Max

Zo droeg ik hem ook altijd vanwege de combinatie blauw/geel, zijnde de kleuren uit het stadswapen van mijn geboorte dorp.
hij zat oorspronkelijk overigens op een staalband met massieve schakels en klapsluiting.

San_Solo uploaded this image to

De foto says it all :slight_smile:
Ruilen deden we wel…enkel de foto’s :slight_smile:

Alsof ik afstand zou doen van mijn
"puike stukje modieuze horlogerie" (:smiley:

@ Sander :)-D

Proficiat! Leuk dat sommigen ook zoveel plezier hebben met relatief goedkopere klokjes. Vind ik de charme van dit forum. Niet alleen maar Rolex en Breitling geweld, maar ook iemand die blij is met een Casio of in dit geval een Ottimo.