Nieuwe oude aanwinst met de nieuwe fotos

Hier zijn ze dan de fotos van mijn Hamilton Jazzmaster die ik zo snel moest missen na de aankoop. Jullie zullen begrijpen dat ik weer helemaal in mijn nopjes ben.


Ik heb hem ook zoals je weet, maar dan met metalen band.
Het is een kanjer. Een van de mooiste die ik tot nu toe nog gezien heb.

Die Rolex op de laatste foto, had wat mij betreft nog wat meer naar onderen gemogen.

Overigens ben ik blij dat de Hamilton nu helemaal naar tevredenheid is, want ik kan mij ook ontzettend storen aan kleine oneffenheden.

Overigens zit ik achter een paar Seiko’s aan, waar jij ook van zult watertanden.
Ik zal je binnenkort een paar foto’s ervan sturen, moet je maar zeggen wat je er van vindt.

groet

Ed

Mijn beste,

Proficiat met de behouden terugkeer van deze markante ’Hamilton’.
Zo zie je maar weer: niets is verloren, niets is tevergeefs, het komt uiteindelijk allemaal goed.

Ik wens je wederom veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit markante horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Ik ben gek op fotos dus kom maar op. En ik ben niet de enige. :wink:

Ik zag hem afgelopen donderdag nog bij de juwelier liggen. Wat een beauty!

Fijn dat is veilig terug in het nest is!

René

Een super klok Dreski, maar je wist al dat ik er zo over dacht.

En nu veel draag plezier hé, alhoewel je collectie nu toch redelijk groot is.

Hij blijft mooi!
Heb je hem goed geïnspecteerd, dat ze bij het opene geen krassen hebben gemaakt oid?

Veel draagplezier, en groeten,

Martin

Dreski, Hier zijn ze dan:
Ben benieuwd wat je er van vindt?

Het is net als met de smurfen, je wilt ze allemaal

groet

Ed

Ja hoor hij is tip top in orde. Enne die Seikos mogen er best zijn. De chronos hebben mijn voorkeur. De eerste vind ik een beetje te druk. Ga je ze ook allemaal aanschaffen?

Ik vind ze wel super. Of ik ze allemaal koop weet ik niet, maar 2 of 3 zit er wel in. Prijzen vallen mee.

groet

Ed

Fijn dat hij weer heelhuids terug is. Veel plezier met deze mooie Hamilton.

Groeten, Tom Vreeken.

Mijn beste,

Wat een schitterende Seiko’s zijn dit. “Très chique “ (tu)

Orologio Signaturis Temporis

The Hamilton has landed! Ga er nu maar lekker onbeperkt van genieten, Dreski!! :slight_smile:

Mooie klassieke uitstraling, gefeliciteerd.

Zeuren,
minder mooi aan de klok… het 4kant om de datum…
ik weet het kwestie van smaak.

genieten nu met volle teugen van je hamilton en goed dat alles naar tevredenheid is opgelost ,en wat betreft die seiko prachtig zou geen keuze kunnen maken gr hans