Nieuwe "oude' aanwinst

Vlak voor mijn vakantie kwam met veel gedoe van de douane en TNT één van mijn favorieten binnen, een Poljot 3133 met zilveren wijzerplaat. Ik kon nu rustig op vakantie en was van plan om even niets te kopen B)-.
Kom ik terug van vakantie, ik kijk op het forum en verkoopt een mede forumlid zijn Poljot 3133 met zwarte wijzerplaat ::o. Ja, dat kun je toch niet laten schieten ;).
Dus de verzameling is weer een beetje uitgebreid. Het leuke is dat deze Poljot in hetzelfde tijdsbestek geproduceerd is als mijn andere Poljot (1986 - 1992).

Even showen!!

En samen.

Met vriendelijke groet,
Andre

Ik had hem ook gezien andre maar je was snel! Proficiat met deze mooie chrono rus. En nu op jacht naar de blauwe :wink:

Wat is eigenlijk de bandaanzet? 20mm?

gr, Huub

h_j_r_ Schreef:

Ik had hem ook gezien andre maar je was snel!
Proficiat met deze mooie chrono rus. En nu op
jacht naar de blauwe :wink:

Wat is eigenlijk de bandaanzet? 20mm?

gr, Huub

Hele leuke horloges inderdaad, de bandaanzet is 18mm.

Hier de blauwe:

Die is ook mooi, maar de OKEAH is een beetje mijn graal, moeilijk aan te komen, duur en veel nep in omloop.
Maar een mooie Sturmanskie zoals die van jou of een vintage met zwart logo en zilveren wijzerplaat zijn ook mooie aanwinsten.
Maar voorlopig wil ik even de rem zetten op de aankopen, weer sparen (ook voor de andere hobby`s).
Deze laatste Poljot was eigenlijk al niet de bedoeling, maar ja. Jullie weten hoe dat gaat.

Mvrgr, Andre

Mooie Poljot chronograaf. (tu)
Ja, voor je het weet heb je een schoenendoos vol met Horloges. :wink:

Gefeliciteerd met de fraaie aanwinst(tu)

Mooi, maar ik zou de bandjes omwisselen denk ik.
Worden ze beiden mooier van.

André