Mijn laatste aanwinst :
Een Omega Seamaster Automatic uit 1962.
Hij ligt nu alweer uit elkaar omdat ik een nieuw glaasje en een nieuwe spanring wilde.
De wijzerplaat is heel apart. Lijkt wel textiel.
Wat is trouwens de makkelijkste manier om zo’n wijzerplaat weer wat mooier te maken ? Iemand ervaring mee ?
Bas,
Gefeliciteerd, zeer mooi seamaster.
De wijzerplaat ziet heel netjes uit, ik zou het zo laten maar ik wil ook graag weten
’Wat voor spullen de beste voor de wijzerplaat opschonen wordt gebruikt?'
gr.
hoi freaks…ik heb deze week via de website Sometimeago ook een seamaster uit 1962 gekocht. uit Finland
Heb er 345 euro voor neergelegd…maar nu kietelt wel de vraag of dat een rechtvaardig bedrag is…hij is wel in mint conditie. iemand een idee?
Morgen schaf in nog een horloge aan…een Mido Ocean Star. Uit de aziatische markt…dus met briljanten op de indexen. en dan kap ik even met kopen…heb in januari ook nog een Longines aangeschaft…ook een NOS.
Voor zover ik SomeTimeAgo ken zijn hun prijzen eigenlijk wel heel prima! Geen mensen die op snel geld uitzijn maar echte liefhebbers die ook verstand hebben van zaken (dus weten wat ze verkopen). Daarnaast kan je altijd bij Kevin aankloppen als er achteraf toch iets niet goed werkt oid en ook dat heeft zo zijn waarde.
M.i. dus een goede zaak met goede prijzen. Niets op aan te merken van mijn kant.
De mijne $170,- Daar komt nog een glaasje bij via ofrei voor $30.
Moet er wel bij zeggen dat hij niet helemaal “mint” is. Er zaten onder de band wat kleine plekjes op de kast. Die zijn nu zo goed als weg.
Op de Rikketik lagen ze voor €400,- en dan was de staat verre van goed.
Ik denk dat je voor een NOS klokje dus een zeer goede prijs hebt betaald.
aha…dan geeft me dat een goed gevoel…de reacties zo te zien.
Mijn Mido zit nu om mijn pols. Nice en shinie! echt een super NOS.
Dus op de rikketik is het niet zo voordelig? Ben dus pas begonnen met verzamelen, en wil wel eens op de rikketik kijken.
Voor een NOS zou 345 euro zelfs goedkoop zijn. Voor een mooie vintage met weinig of geen beschadigingen en een goedlopend uurwerk is het een nette prijs. Misschien voor de zekerheid toch even een servicebeurtje laten geven.
Mooi hoor, en met de prijs lijkt me niks mis. Ik zou niet te veel aan de wijzerplaat gaan prutsen, ziet er toch prima uit? Maar goed, ik ben dan ook een leek…