Nieuwe (oude) aanwinst

Prachtige Bulova Accutron Steel Square Cushion Spaceview uit 1973, helemaal gereviseerd dus deze kan weer een poosje mee, maar hoelang hij bij mij blijft je weet maar nooit… :smiley:

5 likes

blijven mooie horloges he, jammer alleen zo duur… :slight_smile:

Zijn ook wel een beetje zeldzaam aan het worden en dat drijft de prijs op :wink:

1 like

De echte Spaceview zijn toch vrij zeldzaam en behoorlijk kostbaar aan het worden, bijzondere klok nog altijd om te zien

1 like

En hij zoemt zo heerlijk en loopt behoorlijk gelijk.

1 like

Leuke nieuwe aanwinst!

Of ik de spaceviews echt mooi vind, weet ik eigenlijk niet.
Wel dat ik hem bijzonder vind en best een keer een wil hebben. :wink:

Mooie kast ook. Een accutron staat ook nog altijd op mijn wensenlijstje.

Geweldig. Ik had er één met een gerepareerde band. Verkocht. Nu spijt. Bovendien N3 = mijn geboortejaar. Ook één van de weinige Spaceviews waar je je niet druk over hoeft te maken voor wat betreft originaliteit.

Superaanwinst!

Mijn beste,

Zo beleef ik het ook!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Als je hem in het echt ziet en om doet ben je verkocht. Heel anders dan een ordinair kwarts horloge :blush::grinning:

Mijn mentor Herman heeft dezelfde spaceview gekregen toen hij afstudeerde van de uurwerkmakersopleiding en heeft de originele doos er nog bij… :heart_eyes:

Ik ben ook echt gek op mijn non-spaceview accutron. Die rondglijdende (ander woord kun je er niet aanhangen) secondewijzer is heerlijk om naar te kijken.

Zo is het maar net…ik heb er nog geen doos bij maar ben er wel naar op zoek.