Dit is mijn 5e vintage Omega !
Ik heb hem 2 weken geleden gekregen voor mijn verjaardag van mijn vrouw.
Het horloge komt bij Ferrie Schweitzer vandaan.
Het is erg prettig om met de firma Schweitzer zaken te doen ! (tu)
Ik belde Ferrie 2 dagen voor mijn verjaardag of hij het horloge nog had, en wat de maten waren.
Het horloge lag in de kluis zei hij, hij ging even weg om de maten op te nemen.
10 minuten later ging mijn 06, de maten waren ok en ik blij !
Nu moest het horloge nog voor mijn verjaardag van Heerlen naar …stad.
Ook dat was geen probleem, het ging gelijk op de post !
En jahoor, op mijn verjaardag kon ik dit mooie horloge dragen.
Ten eerste gefeliciteerd met je verjaardag, ten tweede gefeliciteerd met deze fraaie Omega en ten derde gefeliciteerd met een vrouw die zulke cadeau’s weet te bedenken
Als de overige Omega’s van de zelfde kwaliteit zijn, zou ik (en de rest van het forum denk ik) daar ook wel foto’s van willen zien.
Proficiat met deze nieuwste aanwinst.
Een mooi gestileerd horloge met een esthetische schoonheid welke zich nog jaren mag verheugen in een grote mate van aantrekkingskracht.
Doch ook de overige pronkstukken kunnen hier zeker debet aan zijn, waarvan de ‘Seamaster’ 600 voor mij de klassieke schoonheid zelve is.
Veel genot bij het dragen van deze fraaie horloges.
Inderdaad Freddy, ik kreeg vandaag een mailtje van Ferrie S terug :
In het door U aangekochte horloge zit het Omega caliber 625.
Het uurwerk is ontwikkeld in de jaren 70 en daarmee de opvolger van Omega caliber 620 vanuit de jaren 60.
Het caliber Omega 625 heeft een tik getal van 21600 p/u en werd gebruikt voor zowel dames als heren modellen.
Het door U aangekochte model is vrij slank, daarom is gekozen voor dit uurwerk, er waren “toen”geen andere uurwerken voorhanden om aan de slankheid te voldoen.