Nieuwe ... (oude) gebruiker

Al enige tijd geleden ben ik lid geworden van dit forum… ik heb daarna een hele tijd niets gedaan op het forum en ben hier nu weer verzeild geraakt…
Destijds had ik een seiko geloof ik en ben steeds meer gaan verdiepen in andere horloges… Heb een maurice lacroix gehad en die later weer verkocht om in 2003 een rolex te kopen. Die heb ik later weer verkocht en zelfs weer terug gekocht omdat ik toch spijt had van de verkoop…
Dan nu maar eens mijn horloges laten zien die ik inmiddels heb. De stalen submariner is zoals je ziet… gedragen en heeft die sporen ook wel. De gmt is mijn nieuwste aanwinst en slechts 2 dagen oud…

Groeten Michiel


De bicolor submariner met blauwe wijzerplaat is imho het allermooiste model ooit. Misschien moet ik mijn hele verzameling maar eens verkopen om die aan te schaffen. :smiley:

Is inderdaad een prachtig horloge (anders had ik hem natuurlijk nooit gekocht) maar er een foto van maken valt niet mee… het blauw van de wijzerplaat en lunette komt altijd veel te licht uit op de foto terwijl het in het echt altijd zo mooi donker is…

Groeten Michiel

En dan vergeet ik mijn seiko… past niet echt in het rijtje… maar draag hem dagelijks naar het werk…

Mijn beste,

Wees welkom.
Hierbij wens ik je wederom een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
De tijd welke men hier op het forum doorbrengt zal de wijsheid der horlogemagie alleen maar doen toenemen en het kijkgenot steeds aangenaam doen verrassen.

Zo ook het kijken naar jou bekoorlijke horlogecollectie.
Een collectie welke zich voornamelijk concentreert op het niveau der ‘Haute Horlogerie’.
Met name je laatste aanwinst de ‘gmt’ spreekt mij wel aan. Doch aan die ‘loep’ zal ik wel nooit wennen.
Want om eerlijk te zijn, ik ben nooit zo’n grote bewonderaar van ’Rolex’ geweest.
Maar daar is de laatste tijd toch wel wat verandering in gekomen. Ik had het gewoon nooit zo op die loep, welke mij de ware schoonheid van het horloge ontnam.
Voorts riep bij mij de naam ’Rolex’ ook enige associatie op met, laat ik zeggen; druktemakers welke door middel van het uiterlijk vertoon hun innerlijke onzekerheden trachten te verbergen.
Maar zoals gezegd “ik ben hier van teruggekomen”. Zo staat zelfs op mijn Wish List de Rolex Seadweller. En ik heb het sterke gevoel dat het horloge er gaat komen ook.

Deze verandering is er mede gekomen omdat ik door het volgen van de diverse horloge forums de meerwaarde van ‘Rolex’ heb ondekt. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Welkom hier, Michiel! :)-D
Je laat ons meteen even een paar fraaie horloges zien! (tu) Mooi!

Welkom! Hele mooie collectie heb je daar! Zijn het ook jouw foto’s?

Neem ook eens een kijkje op rolexforum.nl mocht je het nog niet ontdekt hebben…

Ja hoor… zijn mijn foto’s… Het rolex forum ken ik al, daar heb ik mijn interesse een beetje verder opgebouwd.

Welkom (wederom), die Sub en GMT, prachtig!! (tu)

welkom terug op dit geweldige forum en een pracht verhaal bij de rolex goed dat jij hem nog terug kon kopen ,veel plezier hier gr hans

Yeps, mooie collectie !
Die bicolor Rolex is wel een echte eyecatcher, maar wellicht dat een stalen “tijdlozer” is. Ik bedoel die zal je wellicht minder snel beu zijn.
Maar het mag gezegd worden: allemaal top-klokken ! tu)

Prachtige Rolexen heb je Michiel (tu)

Hallo Michiel,

Een mooi drietal is dat. De goud/staal vind ik het mooist (zit er toch een ekstertje in mij??). En de Seiko 5, ik heb er ook eentje als dagelijkse klok, een seamaster. Fijn ding. Welkom terug op het forum. Er is ook een duits Rolex forum (r-l-x.de), daar heb ik mijn Sub vandaan (gewonnen:)), zoek op dit forum maar eens op ‘Esperance’.

Groeten, Tom Vreeken.

Hier iets vergelijkbaars… Ik moet zeggen dat ik 't ook nooit zo op Rolex had - vnl vanwege de “look” van de modellen. De reputatie van Rolex-dragers interesseerde me niet zo.

Aan die cyclops zal ik wel nooit wennen, al is het op een Rolex, Panerai of UN (aan de binnenkant van het glas).

Nu echter zit ik naar plaatjes van de nieuwe Milgauss te kijken en denk ik stiekum

“Mwwjaaaauhh”

Als je begrijpt wat ik bedoel.

Wie weet :slight_smile:

Groet
Mark

Hoi Michiel,

Welkom, ook namens mij. Je hebt een stel fraaie horloges.
Ik moest, zoals sommige anderen, ook aanvankelijk niet veel van Rolex hebben. Alleen hoe vaker ik ze inmiddels zie, hoe mooier ze worden.
Ik sluit niet uit dat ik een keer een SS Sub nodate ga kopen.

Groeten,

Martin