Nieuwe "oude" Poljot

Na ongeveer 12 weken met smart gewacht te hebben is eindelijk één van de felbegeerde items van mijn wishlist gearriveerd. Gelijk en mooi leren bandje erop gezet (de mesh die ik al had liggen paste niet) en na een dag loopt het horloge mooi op tijd.
Hier word ik vrolijk van :D.

Even voorstellen: sexy plexi, interne bezel en een chronograaf, ofwel een Poljot 3133 geproduceerd ergens tussen 1986 en 1992.

Mvrgr, Andre

Jah! Mooi man, ook ik vond een ongedragen 3133 op de Rikketik. Erg gaaf horloge, de mijne heb ik laten servicen, helemaal weg van dat ding. Gefeliciteerd, geniet ervan (tu)

Ow ja, die van jouw is een spacewatch!:

Mijn beste,

Wat een fraaie klassieker Andre.
Een horloge met een passioneel hart en een elanvolle uitstraling!!
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie klok, Andre. (tu)
Was deze drie maanden onderweg?

Ja, de verkoper had een fout gemaakt met het huisnummer, toen bleef het horloge 6 weken bij de douane liggen, je kan hier niet over reclameren bij de PTT of de douane. bij de ptt weten ze precies over welke zending dat het gaat, medewerking is echter nul.
Dan word het vrolijk weer teuggestuurd naar Amerika, en begint het versturen opnieuw. de tweede keer was ik met afleveren niet thuis, dus een Mijn post.nl account aangemaakt en een postkantoor uitgezocht voor aflevering.
Je raad het nooit, het moest daar de volgende dag zijn maar toen was het horloge weer een aantal dagen onderweg (in hetzelfde dorp).
Al met al zo`n twaalf weken, met dank aan de instanties. Als het echter goed gaat heb je met twee weken je spullen inn huis. Dit was echt een aankoop met hindernissen.

Mvrgr, Andre

Ja leuk zijn ze de 3133 Poljots, de Shturmanskie uitvoeringen zijn ook gaaf(tu).
Jij ook veel plezier met je NOS Shturmanskie.

Mvrgr, Andre

He Andre, das een mooie(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst, draag hem met plezier!

Groeten van z’n broertje:D

(Wel mooi op een mesh hoor!)

Wat een ramp, gelukkig is alles weer op z’n pootjes terechtgekomen. (tu)

Hoi Tom,
Ik had al een mesh gekocht maar de bandaanzet is te breed. later zal ik wel een nieuwe mesh kopen. Voor nu vind ik deze combi ook leuk.
(doe zijn broer de groeten ;))

Mvrgr, Andre

Mooie Rus die zeker het wachten waard is/was :wink:
Van harte en heel veel kijk/draagplezier gewenst!

mvg

Knap!
Veel plezier ermee.