Op de valreep vandaag met oud jaar toch nog even een Alpina Startimer gekocht in Antwerpen bij de juwelier als cadeau voor mezelf. Ik blijf die Alpine horloges erg mooi vinden en in Nederland is er moeilijker aan te komen alleen bij de Bijenkorf verkopen ze deze. Het is nu mijn 2e Alpina welliswaar een quartz maar dat mag de pret niet drukken voor deze mooie horloges.
Ik heb er gelijk een foto bij gedaan van mijn andere Alpina horloge welke ik eerder in dit jaar in Antwerpen heb gekocht. Hieronder de foto’s.
Iedereen alvast een prettige jaarwisseling toegewenst.
Ik zie dat er een in Breda zit. Dat is wel in de buurt overigens. De andere AD’s zitten wat verder weg zie ik. Ik woon zelf vlakbij de Belgische grens en kom daarom voor Alpina horloges maar ook voor andere horlogemerken het liefst in Antwerpen.
Ik was gisteren een dagje in Amsterdam eigenlijk met de bedoeling een Alpina al daar te kopen. De Bijenkorf in Amsterdam vond ik op horlogegebied zwaar tegenvallen. Had verwacht dat ze daar Alpina zouden hebben maar die verkochten ze in Amsterdam nog geen eens. Verder geen een Alpina dealer tegengekomen in Amsterdam. Daarom besluit om vandaag toch nog even naar Antwerpen te rijden.