Nieuwe Panda's van Movado

De Heritage Calendoplan Chronograph

.

Movado Series 800 quartz, vanaf $ 795

-> Movado Shop

Quartz en dan die prijs…

4 likes

Ik haat Panda’s en nu komen ze nog naar Nederland ook.

10 likes

hahahahaha

1 like

ik vind ze wel mooi, hoor, Movado heb ik altijd al hoog zitten vanwege hun Museum Classic (die komt er nog wel bij mij) :sunglasses:

2 likes

Best leuk, maar ergens mis ik inspiratie, en vooral een tachymeterschaal. Dit is het net niet.

1 like

Snap nooit iets van die prijzen van Movado…
Is ook één van de merken die nonstop gedumpt worden op Amerikaanse sites.

1 like

Goed spul, niet eens lelijk in mijn ogen. Maar die prijzen inderdaad :hushed:

1 like

dat valt wel mee, concurrenten vragen ook die prijzen. Neem bijv. de quartzen van maurice lacroix, Alpina etc.

Een goede quartz en een 2824 die en masse worden ingekocht schelen heus niet veel in prijs.

1 like

Dit zijn ook merken die dezelfde pump en dump tactiek hanteren.
Er zijn maar weinig merken waar geen uitverkoop is maar met sommige zal ik het risico niet willen nemen omdat er altijd de kans bestaat dat hij de week erna met 70% korting ligt…

1 like

Allemaal merken die HUGE afschrijven ook…

1 like

Het doet mij teveel denken an Blancpain of JLC.

dat is ook zo, maar de prijs is dus niet vreemd t.o.v. de concurrentie.

3 likes

heb nog een voorraadje bamboe liggen…

Heb ook een Panda :relaxed:

in eerste instantie wel mooie panda (die eerste dan). Maarja quartz is een minpuntje. En dan zoals eerder genoemd, het gebrek aan tachy-schaal een tweede minpuntje.

Maar de afknapper is die rare dag aanduiding. Doe dan een datum venster EN een dag venster, of een volle 3-register chrono. Maar dit is gewoon suf.

Doei met dat ding.

Omdat ie juist anders dan anders is, vind ik hem wel leuk.

Quartz is zeker een minpunt, maar damn die witte is gaaf!

Klop, hier in Minneapolis zit een outlet store van Movado en daar krijg je op alle aanwezige modellen 70% korting.