Nieuwe Panerai Radiomir 1940 Tourbillon GMT + 1940 Acciaio

Kast: Rosegoud
Doorsnee: 48mm
Waterdicht : 50m
Uurwerk : P.2005/S
Gangreserve : 144 uur

Panerai Radiomir 1940 3 Days Automatic Acciaio - 42mm :

Kast: Staal
Doorsnee: 42mm
Waterdicht : 100m
Uurwerk : P.4000
Gangreserve : 72 uur

Valt jullie bij deze laatste foto iets op? … :slight_smile:

1 like

31 jewels…

4 likes

Ziet er erg mooi uit. Had hem wel liever in het zwart gezien.

1 like

De eerste moet echt je ultieme ding zijn, maar de 42mm kan ik wel waarderen.
Grappig die Thirty one ( 25 ) jewels

1 like

Serieus, die 1e: als daar TW Steel of Diesel op zou staan zou ik het nog geloven dat ze er 200-300 voor durven vragen. Maar Panerai vraagt hier wss 10-15k voor?

1 like

voor de sluiting en het bandje ja, dan moet je nog flink bij betalen voor het horloge…

2 likes

Aha, dat soort prijzen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ga maar uit van het tienvoudige daarvan, daar zal het zo’n beetje tussen hangen.

1 like

Laatste foto?

Bandje achterstevoren vastgemaakt zodat ie met het uurwerk omhoog om de pols kan?

En 25 of 31 jewels, t is vast een hybride! :smile:

En het eerste model op de foto’s vind ik niet te pruimen… Hoe kostbaar ook, gangreserve is wel weer lekker.

Groeten,

Noel.

1 like

Wat mij opvalt bij de laatste is dat ik de kroon niet mooi vind op deze modellen,daar moet zo,n uien ding op!

1 like

Bij de eerste overigens vind ik de achterkant mooier,ik kan op beide kanten toch de tijd niet(meer) zien…
Ik vind dat een merk als Panerai zich niet met dit soort fratsen moet in laten,past geheel niet bij hun stijl.

1 like

x10 waarschijnlijk voor een tourb. (wat me niet zou verbazen)

1 like

Ben echt wel een Panerai fan, maar de eerste is echt een gedrocht, die loop ik heel snel voorbij.
Tweede is mooier, wat een fout joh.
Echt van die marketing fouten, zie dit bij ons ook vaak.
Echt onprofessioneel.

Grtn Leen.

1 like

Nop, je ziet daar de tekst, en dat zit voor zo ver ik weet bij een lederen panerai band aan de binnenzijde. Ze hebben em wel omgebogen voor de looks.