De nieuwe witte Nautilus…
WOW!
foto geleend van Hodinkee
De nieuwe witte Nautilus…
WOW!
foto geleend van Hodinkee
Die kast is en blijft mooi, maar hoekige indexen en afgeronde wijzers is wat mij betreft een mismatch. Er zit niets spannends in.
Heel mooi!
Heb je de 5940 ook gezien?
Vind m eerlijk gezegd niet zo.
Ik vind hem echt ronduit fantastisch, maar als ik een Nautilus aan zou schaffen dan zou ik toch voor de ‘originele’ kleur gaan (tu)
Vind de plaat minder geslaagd. Zowel de kleur als de opvallende “strepen”.
Ik vind hem echt schitterend!
Ik vond de nautilus altijd al mooi, maar ik ben niet zo´n fan van blauw.
Deze is super X(
Door storende elementen niet mijn smaak…
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Kicken! Deze komt er bij mij ook ooit!
Moet ik wel of wat verkopen of de komende twee
weken (of zijn het decennia?) droog brood eten…
Twee weken droog brood eten voor een Nautilus? Yes please
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Potverdorie wat een klok!
ik heb mijn witte gevonden… kos da ding nou?
de nautilus blijft toch wel mijn grail!!!(tu)
Mooi met deze plaat ,meteen een hele andere frisse uitstraling!
Toch zou ik hem liever met een donkere plaat hebben(waarschijnlijk omdat die al zo lang op mijn verlanglijstje staat).
Maar ja tegen een nautilus is niet op te sparen(voor mij),het lijkt wel of ze elk jaar een paar duizend euro duurder worden.
Niet erg als je hem al hebt maar tamelijk vervelend als je hem nog wil kopen
Frenk: Ongeveer op het nivo van…m,n tenen beginnen te krullen en ik krijg kramp in m,n voetzolen en dat gaat nooit meer over!! een leuke klok maar de prijs is van dien aard dat je denkt mijn god waar gaat dit over!! als ik eerlijk ben dan is een Rolex toch best wel scherp geprijst in verhouding met een PP. Mag de PP wel exclusiever wezen mwah gaat ook nergens over.Ook deze klok heeft zoals alle andere klokken onderhoud nodig. Exclusief zit tussen de oren en aantallen.
Ik vind hem zeker wel wat hebben … maar ik snap dan niet dat ze voor het wijzerblad net een andere tint gepakt hebben dan de datum schijf …
JTrapman Schreef:
SuperC Schreef:
Kicken! Deze komt er bij mij ook ooit!
Moet ik wel of wat verkopen of de komende
tweeweken (of zijn het decennia?) droog brood
eten…Twee weken droog brood eten voor een Nautilus?
Yes
pleaseMe too…
Ook al ben ik er niet helemaal weg van (blauw vind ik mooier) ben ik best wel bereid daar 2 weken droog brood voor te eten Ha, ha, ik ruik een sidetopic: Hoe ver zou je gaan voor een bepaald horloge?
Pats, vette statement.
Maar ik vind de blauwe met z’n mooie gloed veel chiquer dan deze.
Ik vind die witten nu niet bepaald mooi, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.
Maareuh…wat kost zo’n Nautilus eigenlijk ? Want ik heb daar geen flauw idee van…
Ik vind die witten nu niet bepaald mooi, maar dat
is persoonlijke smaak natuurlijk.Maareuh…wat kost zo’n Nautilus eigenlijk ? Want
ik heb daar geen flauw idee van…
Volgens mij rond de €20k.
Ik ben veel meer een fan van deze patek. Volledig onbereikbaar helaas: