Nieuwe Patek Philippe Nautilus Travel Time Chronograph

De 5990/1A, rond de 57.500,00 dollar

-> Artikel

3 likes

buy my kidney

6 likes

@Erik_de_Gast deze wil om jouw pols.

1 like

Dat wordt van het weekend een hele grote wortel in mijn schoen om de sint te paaien. Maar ik reken erop dat dat dan wel goed komt.

1 like

met een wortel paai je het paard, als je de Sint wilt paaien, moet je wat vieze boekjes in je schoen proppen

3 likes

Ik hoop dat je begrijpt wie mijn schoen feitelijk altijd vulde. Ik weiger mijn vader van vieze boekjes te voorzien.

2 likes

Prachtig horloge. Helaas valt deze (net) buiten mijn bereik :smile:

1 like

Ik kom net 500 dollar te kort in mijn horlogepotje :grin: maar volgend op de topic over de swatch horloges van TS moet ik het met inruil toch gaan halen.

2 likes

archie luxury Zou zeggen fu"" me death😝

2 likes

Mwah. Ik wacht even op de platina versie.

:laughing:

1 like

Prachtige afwerking, maar vind het model maar lelijk. Doe mij maar de grandmaster chime :wink:

1 like

:kwijl: :kwijl: :drule: :lekker: :wantit: :wantitbadly:

1 like

Mooi! :+1:

Top topics trouwens allemaal de laatste tijd RobertGerard! :+1:

Lekker nieuw fris en onbetaalbaar! :smile:

Keep em coming zou ik zeggen.

Groeten,

Noel.

1 like

Ik vind het niks …echt niet…niet mooi…zal ook niet mooi op de pols staan…prijs ook niet mooi…doos?..ook al niet mooi…uurwerk?..al helemaal niet mooi…echt niet!!!..neeeeee!!!

Ik probeer het…negatief zijn over een Patek…echt…

3 likes

Patek Luxaflex

1 like

Hey thnks @n_visser :slight_smile: goed te horen :slight_smile:

1 like

Strakke klok voor een flubberprijs.
('t Is met klokken bij mij al niet anders als met vrouwen: de mooie modellen kan ik me niet veroorloven)

3 likes

Patek Philppe heeft mooie horloges maar vindt hier echt niks aan rare kast vorm nee deze niet mijn ding…

1 like

Brad Pitt heeft er volgens een (of een ouder model). Da’s een beetje de doelgroep.

Vind de dressers van Patek veel aantrekkelijker. De 5970, as good as it gets (John Mayer en ondergetekende)

1 like

Hmmm., niet mijn ding, ook niet als hij veel goedkoper zou zijn.

1 like